Ekstremt trøtt!!

Renzy

Gift med forumet
Septembergull'17
Maisløyfene 2024
Flere som er veldig trøtte?? Jeg var det forrige svangerskap også, men da kunne jeg sove en time etter jobb hver dag. Nå har jeg ei jente på 16 måneder som gjør at jeg ikke har den muligheten lenger. Jeg henger verken med på jobb eller hjemme, er helt utslitt!:meh:

Kjenner meg godt igjen! Jeg sov 11 timer hver natt hele julen, og nå sover jeg gjerne middag etter jobb :) jeg har ingen barn fra før, så all denne sovingen går ikke utover noen andre enn meg. Går nok over etter hvert da :)

Kjenner meg godt igjen! Jeg sov 11 timer hver natt hele julen, og nå sover jeg gjerne middag etter jobb :) jeg har ingen barn fra før, så all denne sovingen går ikke utover noen andre enn meg. Går nok over etter hvert da :)
Forrige gang gikk det ikke over før etter fødsel... Da hadde jeg sovet hver ettermiddag i 9 måneder;)

Ja!!! Sovner på sofaen hver dag etter jobb!! Går og gjesper hele dagene på jobb... har også en sønn på 6

Trøtt ja, noe så inderlig! Bare at ved leggetid så får jeg ikke sove, som igjen gjør at når jeg skal opp om morgenen å få avgårde skoleungen så er jeg helt på en snurr. Husker jeg var enormt trøtt med de to andre også, men det kommer seg etter uke 12 ca :) håper bare at jeg greier å holde hb'n oppe i dette svangerskapet. Sist var jeg nede i 7.5 ved termin, og da var jeg utslitt bare av å ta på meg buksa :P

Kjempe trøtt. Men får ikke sove før 4 omtrent om natta. Tror jeg stresser å grubler for mye :p

Ikke enda. Med de to andre jeg var jeg helt utmattet fra uke 7 ca, og til uke 10-ish. Er bare 4+5 nå, så det kommer vell :S

Ikke enda, er bare veldig svimmel og kvalm. Sist begynte trøttheten i uke 7ish :)

Jeg blir veldig trøtt etter middag og hadde sovna tvert hadde jeg ikke hatt en 3 åring:P Håper det fortsetter slik og ikke sånn som forrige svangerskap hvor jeg var helt utslått i flere uker. Ellers så bruker flere timer på å sovne og våkner igjen etter bare noen timer. Men fungerer bra på dagtid da:)

Hatt to powernaper idag :p helt ferdig på jobb og hjemme

Mye trøtt jeg også . Våkner uthvilt og uten nevneverdige symptomer, så spiser jeg frokost og har bare lyst til å legge meg igjen :p

Ja jeg er trøtt etter jobb, har først begynt å bli det i det siste. Sover middag hver dag :p er 5+4

Er 4+5 nå å trøttheten kom skikkelig idag fyameg.

Må bare ta alle tegn som positivt jeg altså.. :p

Back
Topp