Ekstremt trøtt

Ja, men sover aldri mer enn max 3 timer i slengen, så kanskje ikke så rart.

Sove i strekk 3 timer hørtes fantastisk ut! Sku ønske eg kunne gjøre det snart! Oppe på do ca kvar time! Så begynner å bli temlig utslitt no! Kan han ikkje bare komme no?

Jeg er også ekstremt trøtt gjennom hele dagen.. -.- sover dårlig om natten med opp og tisse, og ligge vondt og sjelden tid/mulighet til å sove om dagen..:p

Egentlig, ja. Men har ikke anledning til å hvile så mye med et hus som skal selges, et som skal flyttes inn i og en toåring :)

Håper jeg får en rolig uke før småen kommer. Trenger å bare ha småting å pusle med

Off ja, konstant sliten! o_O og sover veldig dårlig om nettene.. Håper det ikke er så altforlenge til han kommer :Heartblue

Blir bare trøttere og trøttere for hver dag. Oppe på do og for å drikke vann ca en gang i timen om natta, slitsomt.. Men er vel bare oppvarming til amming og nattevåk. ;)

Ja, er også heilt ekstremt trøtt!!! Søv heller ikkje så bra, men sjølv dei nettene eg har sove OK, må eg sova litt på dagen også... Siste dag før permisjon i dag (har jobba heimefrå i det siste), så det blir herleg. Då kan eg iallfall kvila så mykje eg vil frå no av! :P

Ja er kjeempe trøtt hele tiden.. Sliter med å sove på natten, har begynt med nedpress og ubehagelig så kansje kommer han snart :-) håper det får nå lengter jeg etter å få babyen i armene mine

Jaa, dødstrøtt og sliten. Har sovet veldig dårlig i mange uker:(( Er helt nødt for å duppe når jeg kan på dagen, hvis ikke henger jeg bare med hodet..

Back
Topp