Ekstremt støl nederst i magen - mister jeg?

liillemyy

Gift med forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei alle fine damer! Er 6+0 og våknet i dag med ekstrem stølhetsfølelse nederst i magen. Har vært gravid to ganger før, og forrige gang jeg hadde denne stølhetsfølelsen så mistet jeg:/ er nå redd for at det samme skal skje nå, noen med trøstende ord?❤️
 
Hei alle fine damer! Er 6+0 og våknet i dag med ekstrem stølhetsfølelse nederst i magen. Har vært gravid to ganger før, og forrige gang jeg hadde denne stølhetsfølelsen så mistet jeg:/ er nå redd for at det samme skal skje nå, noen med trøstende ord?❤️
Har desverre ingen erfaring med dette :(

Men leit å høre at du mistet forrige gang du hadde det slik, kan virkerlig ikke være noen god følelse. Håper virkerlig at det ikke skjer igjen, og at denne stølheten kun er uskyldig denne gangen. :Heartbigred og det er jo også en god sjanse for at det faktisk bare er helt uskyldig denne gange, krysser værtfall fingrene for deg :Heartred
 
Har desverre ingen erfaring med dette :(

Men leit å høre at du mistet forrige gang du hadde det slik, kan virkerlig ikke være noen god følelse. Håper virkerlig at det ikke skjer igjen, og at denne stølheten kun er uskyldig denne gangen. :Heartbigred og det er jo også en god sjanse for at det faktisk bare er helt uskyldig denne gange, krysser værtfall fingrene for deg :Heartred
tusen takk for trøstende ord❤️ vi får se hva som skjer videre, får bare være tålmodig❤️ håper virkelig det bare er uskyldig❤️
 
Jeg har hatt en stølhetsfølelse i magen i samtlige av mine svangerskap, og har tatt dette som et godt tegn på at ting vokser og strekkes:) Krysser fingre for at alt er bra!
 
Jeg har ikke vært gravid før, så jeg vil ikke gi deg falsk trygghet. MEN, stølhet, murring, strekking osv osv er jo veldig vanlig nå så tidlig siden livmoren strekker seg og vokser. Og det at du var støl sist og mistet KAN jo være en tilfeldighet. Og at du derfor assosierer det med samme opplevelse. Jeg skjønner deg allikevel utrolig godt, for man mister litt hodet og fornuft når man analyserer hver minste ting som skjer med kroppen nå, meg selv inkludert. For min del så prøver jeg å lene meg på statistikk og sannsynlighet, og bruke dette til min fordel. Når du er 6+0 er det jo rundt 85-87% sjanse for at det skal gå bra. Og tenk på alle babyer som blir født, hvorfor skulle ikke du også få det. Jeg skal ikke be deg om å prøve å slappe av, for det skjønner jeg er ganske vanskelig, men så lenge du ikke har smerter OG blør masse, så går det kanskje greit allikevel :)
 
Jeg har hatt en stølhetsfølelse i magen i samtlige av mine svangerskap, og har tatt dette som et godt tegn på at ting vokser og strekkes:) Krysser fingre for at alt er bra!
tusen takk for trøstende ord❤️
 
Jeg har ikke vært gravid før, så jeg vil ikke gi deg falsk trygghet. MEN, stølhet, murring, strekking osv osv er jo veldig vanlig nå så tidlig siden livmoren strekker seg og vokser. Og det at du var støl sist og mistet KAN jo være en tilfeldighet. Og at du derfor assosierer det med samme opplevelse. Jeg skjønner deg allikevel utrolig godt, for man mister litt hodet og fornuft når man analyserer hver minste ting som skjer med kroppen nå, meg selv inkludert. For min del så prøver jeg å lene meg på statistikk og sannsynlighet, og bruke dette til min fordel. Når du er 6+0 er det jo rundt 85-87% sjanse for at det skal gå bra. Og tenk på alle babyer som blir født, hvorfor skulle ikke du også få det. Jeg skal ikke be deg om å prøve å slappe av, for det skjønner jeg er ganske vanskelig, men så lenge du ikke har smerter OG blør masse, så går det kanskje greit allikevel :)


du ha nok rett! jeg hadde sikkert samme følelse i magen når det gikk bra og, jeg bare husker det sikkert ikke, er veldig flink å dra frem det negative:/ jeg skal prøve å tenke positivt nå og tenke at så lenge jeg ikke blør så vokser det en spire inni der❤️ takk for at du tok deg tia til å svare❤️
 
Her er det både murring, stikking og stølhet, og tror det er gode tegn på at det jobbes i livmoren, spiren klorer seg godt fast og livmoren blir større og større. Skjønner godt at frykten kommer når du har relatert det til å miste før, men tror virkelig at det er helt normalt tidlig i svangerskapet:)
 
Jeg har mistet 2 gang og aldri vært støl i magen. Tror ikke det har noe sammenheng med å miste. Er nok som de andre sier bare tegn på at livmor strekker på seg og ting skjer!
 
Aldri opplevd å vært støl i magen før jeg har mistet jeg heller. Får litt vondt i magen hvis blæra er full, ellers har de grusomme krampene fra uke 4-5 heldigvis gitt seg. Kjentes ut som mensen skulle komme heeeele tiden :b
 
Jeg tror ikke det med stølhet i magen er en sammenheng. Jeg var mye støl med første og strekker og presser her, men da jeg mistet hadde jeg ingen smerter i det hele tatt. Ikke en gang da jeg fikk infeksjon. Så jeg tror og håper det ikke er noe du trenger å uroe deg for ❤️
 
Back
Topp