Ekstremt sliten

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Er det flere som er ekstremt slitne?
Her har jeg ingen tid på døgnet jeg føler at jeg har overskudd til det daglige.
Er sykemeldt på 3. Uken nå og merker at jeg aldri kunne jobbet i denne tilstanden.
jeg er konstant trøtt, slapp, skjelven, høres ut som jeg har løpt en mil av å gå opp trappen og må ha pause når jeg tar ut av maskinen.
Med en to åring som krever sitt er det ganske tøft nå kjenner jeg.

Jepp, alt det lille overskuddet jeg har innimellom går til lille toåringen. Jeg eier ikke energi, og orker ikke dagligdagse oppgaver.. jeg er 50% sykmeldt og jobber de resterende 50% på hjemmekontor, men klarer såvidt det også.. veldig frustrerende altså[emoji30][emoji26]

Ja [emoji53] er i jobb enda men eg gjør ikke stort annet enn å sove når eg er hjemme .. sliter på samvittigheten til både mannen og 3 åringen [emoji173]️

Litt godt det ikke bare er meg. Tenker å høre med gynekologen min i morgen (spesialist på svangerskap) hva han kan anbefale og om jeg bør ta noen prøver men når det er flere som har det slik blir jeg litt beroliget

Jepp! Jeg jobber fulle dager og ligger strak på sofaen resten av dagen når jeg kommer hjem fra jobb. Det er enkelte lørdager og søndager jeg har litt mer å gå på så jeg får ryddet og vasket litt hjemme, handlet, gått på besøk etc. i alle fall en av dagene.

Jepp. Tiltak å få vasket klær, ta inn og ut av oppvaskmaskinen, gå tur med hunden osv. Er igang med uke nr 2 som sykemeldt, og jeg vet ærlig talt ikke om jeg orker å begynne på jobb igjen....

Jepp. Tiltak å få vasket klær, ta inn og ut av oppvaskmaskinen, gå tur med hunden osv. Er igang med uke nr 2 som sykemeldt, og jeg vet ærlig talt ikke om jeg orker å begynne på jobb igjen....
Det kan fort endre seg, plutselig Er formen tipp topp igjen :)

I know the feeling!!! Har også en 2-åring, og merker at pga at jeg er dautrøtt så er tålmodigheten snevret ganske mye inn, og det går ut over ham om han tester grenser. Mye faller på samboeren min, da jeg trekker meg ut av situasjoner istedenfor at mini skal bli rammet av det. Merker at han blir litt ekstra klengete siden jeg er mindre "på".
Skal til legen på torsdag, så skal ta det opp da. Mulig jeg bare trenger jerntilskudd da, men jobber i bhg, så er høyt tempo hele dagen!!

Uff ja aldri noe overskudd! Nå jobber jeg 100% enn så lenge, får se hvor lenge det varer! Er gravid med tvillinger, og er helt slått ut av denne trettheten! Ikke så mye kvalm men trippelt på trøtthet! Og med en to åring i hus tærer det på samvittigheten, jeg jobber itillegg som ped leder i barnehagen så jeg blir veldig sliten på jobb, og får dårlig samvittighet over han! Eg har og sjekket jern lageret mitt, som jeg anbefaler dere alle å gjøre! Mitt er veldig veldig veldig lavt så jeg må ta en del jern ved siden av, hjelper litt

Kjenner meg veldig igjen.
Det er så tungt å komme seg gjennom dagene nå. Jeg er enda ikke sykemeldt men skulle nok takka ja til det da legen spurte. Men jeg er litt sta også og vil så gjerne få til ..
Er helt ferdig , men prøver så godt jeg kan..

Ja, jeg kjenner veldig på denne trettheten selv. Studerer for tiden og skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme i mål med alt, vi har bøtter og lass med praktiske/kreative oppgaver, har null ork og inspirasjon. Så for min del hjelper det jo fint lite med sykemelding egentlig (det baller jo bare på seg med ting jeg må ta igjen), så jeg presser meg så langt det går. Har en datter på 4 år, men det går overraskende bra. Kan bare forestille meg hvordan det må være med en 2åring i hus!!

Trøster meg med at jeg i første svangerskap var i knallform i 2 trimester! Bedre form og mer energi enn jeg pleier å ha til vanlig :D
1 trimester er tøft, men for de aller fleste slipper plagene i uke 12 +/-

Jeg har også begynt å kjenne veldig på at jeg er døds sliten. Jeg våkener å føler meg mer sliten enn før jeg la meg. Men det er heldigvis værst bare på morgenen. ;)

Er det flere som er ekstremt slitne?
Her har jeg ingen tid på døgnet jeg føler at jeg har overskudd til det daglige.
Er sykemeldt på 3. Uken nå og merker at jeg aldri kunne jobbet i denne tilstanden.
jeg er konstant trøtt, slapp, skjelven, høres ut som jeg har løpt en mil av å gå opp trappen og må ha pause når jeg tar ut av maskinen.
Med en to åring som krever sitt er det ganske tøft nå kjenner jeg.
Jeg har det helt likt! I tillegg er jeg alenemamma til to, så når kvelden kommer er jeg helt kjørt. Jeg har vært sykemeldt en stund av andre grunner, men hadde uansett ikke klart å gått på jobb i denne tilstanden. Musklene verker bare av å gå et par trappetrinn!

Back
Topp