Ekstremt sliten

Ja, det er fint med alt som varer lenger, og som ikke går utover kroppen til de små =)
Og når bruksområdet er så mye videre med Ergo er det egentlig ikke så mye å tenke på ;) Synes jeg da :D

Den så veldig god ut, jeg er så og si solgt her:-) Du burde jobbet med dette :flower

Hehehe :D
Kanskje ikke så fint for den utstyrsbutikken jeg har jobbet i da, for de selger bare BB. Og jeg har overtalt noen til å IKKE handle den, haha!
Men dog så har jeg fått overtalt butikken til å vurdere sterkt å ta inn ergobaby.

Hun er ca 7 kg og fire måneder:-) Hvilken sin sele fra ergobaby mener du er best?

Vi har ergo original i camel farge. Mener det kun stort sett er fargen som er forskjellen mellom de ulike ergotypene;)
Den er utrolig lett å justere/stramme/slakke ut på! Jeg og mannen bytter på å bruke den og man drar bare i båndene (som på en ryggsekk) for å justere under armene, og på hoftebeltet! Jeg plagdes litt de første gangene med å få Hermine på plass i sela på egen hånd og festa stroppen i nakken, men det er en treningssak og nå tar det bare et øyeblikk:) øvde en god del før vi dro ut på reise første gangen;) ...men da hadde jeg nyfødtinnlegget i, og da var det mye mer styr! Det trenger ikke du nå når hun er så stor:)
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Marian: Har du prøvd å krysse stroppene på ryggen din, istedet for å bruke den stroppen?
Det kan være litt lettere, og noen synes det avlaster bedre :D

Hun er ca 7 kg og fire måneder:-) Hvilken sin sele fra ergobaby mener du er best?

Da er hun stor nok til å sitte godt i ergosela, som Hermine! :)

Jeg er solgt!

Det blir ergobaby :cool05

Ergo Night sky, er det bare designet på trekket som heter det?

Ergo Night sky, er det bare designet på trekket som heter det?

Høres ut som en fargekode ja;)
Jeg kjøpte min sele fra nettbutikken til babycare fordi jeg ikke likte servicen på barnas hus :p
Du gjør et godt valg, både for deg og babyen! Håper du blir fornøyd, hvis ikke får du klage til oss :p

Marian: Har du prøvd å krysse stroppene på ryggen din, istedet for å bruke den stroppen?
Det kan være litt lettere, og noen synes det avlaster bedre :D
Nei, det har jeg ikke. Visste ikke at det gikk an :p DET skal jeg prøve i morra når vi skal på fjelltur :D
...har nemlig plagdes litt med å få tilstrekkelig avkastning for min såre nakke;)

Hehe:-)
Det er litt så som så på barnas hus ja o_O
Mener dere jeg trenger spedbarnsinnlegget?

Ergo sport er litt anderledes i stroppene og slik tror jeg?
Er litt usikker.
Du trenger ikke spedbarnsinnlegg.
Om panelet er litt for bredt, slik at det går lenger enn til knehasene hennes, så kan du ta litt hyssing og knyte rundt for å "smalne" det litt, om du skjønner?

Ja, skjønner:-)

Må bare si meg enig i at Manduca og Ergo selene er helt fantastiske!
Men,har noen peiling på når man kan begynne å bære de på rygg i feks Manduca?(Fru H...?:))
Jeg har slitasjeskader i nakken,og selv om jeg krysser stoppene,så får jeg vondt nå som hun begynner å bli så tung!

Skjønner at det nok er tidlig enda,selv om hun er sterk og holder hodet godt.
Men sånn til våren,kanskje?Anyone?
:-)

Er hun stor nok til å bæres uten innlegget i manducaen?
Jeg husker ikke om det står noe om det i bruksanvisningen, men personlig ville jeg tenkt at det gikk greit nå så lenge hode/nakkestøtte er god nok :)
Lillebror er akkurat litt liten til manducaen enda, panelet er bittelitt for bredt.

Jeg syns hun sitter fint uten innlegget,ja.Hun er ganske lang i ryggen,så pleier å zippe opp glidelåsen for best støtte.
Får kanskje teste det litt innendørs,og se hvordan hun sitter på ryggen når jeg er i bevegelse:-)
Men du mener det kan gå greit nå altså?Så lenge hun sitter behagelig og stødig!?

Ja, så lenge du synes hun får nok støtte ville jeg kjørt på.
Hadde håpet Lillebror passet i den snart, da ville jeg ikke nølt med å ha han på rygg egentlig. Går så kjapt om det er noe som skal gjøres her inne.
Har kun prøvd sjal på rygg enda, og det er jeg ikke helt dreven på så det tar så lang tid! :p

Hehe:-)
Det er litt så som så på barnas hus ja o_O
Mener dere jeg trenger spedbarnsinnlegget?
Nei det trenger du ikke! Vi har slutta med det nå! Har faktisk ikke sjekka om knærne hennes går utafor panelet da, hadde ikke tenkt på at det har noe å si:p men hun sitter uansett veldig godt i den:)

En gyllen regel er at de skal ha støtte så langt ut i knehasene som mulig, men de skal og ha mulighet til å bøye knærne fritt =)

Back
Topp