ekstremt søvnbehov

Hmmmmmm

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Nå er jeg på tredje dagen hvor eneste plassen jeg har lyst og orker å være utenom arbeidstid er i senga, pakket inn i dyner og puter. Det første jeg tenker på når jeg våkner på morgenen er hvor deilig det skal bli å legge seg igjen.

Er det flere som har det sånn? og er det noen som vet hvor lenge det er vanlig med slik ekstrem trøtthet?

Føles litt som om det er den eneste plassen jeg føler meg beskyttet eller no... høres kanskje rart ut men min intimgrense er blitt veldig tydelig og fremtredende..

Det er et vanlig symptom :) Graden av det varierer. Og det er liksom ikke noe annet som hjelper enn den senga... Pleier å gi seg etter 1.trimester. Hold ut!! :)

Jeg hadde det sånn på slutten sist! Nå derimot får jeg ikke sove uansett hvor mye jeg prøver :(

Det er et vanlig symptom :) Graden av det varierer. Og det er liksom ikke noe annet som hjelper enn den senga... Pleier å gi seg etter 1.trimester. Hold ut!! :)

Får bare nyte de øyeblikkene jeg er våken ekstra mye, hehe Dessuten så er senga veeeeeeeldig god

Jeg hadde det sånn på slutten sist! Nå derimot får jeg ikke sove uansett hvor mye jeg prøver :(

Huff så kjedelig Får håpe du får sove godt i natt ☺

Har hatt ett par netter hvor jeg sover veldig lett og våkner støtt og stadig. Særlig rundt halv fire - fire, men det kan ha sammenheng med at jeg må opp på do rundt den tid...

Åh, jeg veeeet!! :D

I kveld orket jeg til og med et parti sjakk med samboeren (lå på kjøkkengulvet og spilte da ), pluss at jeg klarte å holde ham og gjestene våre med selskap i ca. 15 min etter middag... Men nå har jeg pakket meg inn i dyner og puter igjen og det føles herlig ☺

Trøtt, ja. Var det i en ukes tid her, gitt seg litt nå (i går og i dag i hvert fall), men det kan fort komme tilbake. Sist var jeg kronisk trøtt og sovnet på jobben ved flere anledninger i perioden uke 7-15. Så, hvis det blir sånn denne gangen kommer jeg til å slite mye mer! Men seng og søvn er digg, da ;)

I kveld orket jeg til og med et parti sjakk med samboeren (lå på kjøkkengulvet og spilte da ), pluss at jeg klarte å holde ham og gjestene våre med selskap i ca. 15 min etter middag... Men nå har jeg pakket meg inn i dyner og puter igjen og det føles herlig ☺

Det sies at det er naturens måte og sørge for at mor ikke orker å finne på noe ugang mens hun er gravid :P Så du gjør ikke annet enn å lytte til naturen :D Sov godt!! :)

Huff så kjedelig Får håpe du får sove godt i natt ☺

Har hatt ett par netter hvor jeg sover veldig lett og våkner støtt og stadig. Særlig rundt halv fire - fire, men det kan ha sammenheng med at jeg må opp på do rundt den tid...
Sover godt når jeg endelig sover :p nå er det natta og håper jeg sovnet veldig snart. Har vasket badet i håp om at det skulle slite meg ut, men det fungerte dårlig :p

Men seng er veldig god da ;)

Sover godt når jeg endelig sover :p nå er det natta og håper jeg sovnet veldig snart. Har vasket badet i håp om at det skulle slite meg ut, men det fungerte dårlig :p

Men seng er veldig god da ;)

Håper du fikk sove i natt :)

La meg i senga rundt halv ti og sov til halv ni i dag tidlig Sitter på jobb og prøver å få unna en del kontorarbeid men hodet mitt har ekstremt vanskelig for å konsentrere seg asså

Håper du fikk sove i natt :)

La meg i senga rundt halv ti og sov til halv ni i dag tidlig Sitter på jobb og prøver å få unna en del kontorarbeid men hodet mitt har ekstremt vanskelig for å konsentrere seg asså
Jeg brukte litt tid på å sovne, men ikke like lenge som tidligere :D sov godt :)

Ja, konsentrasjonen er ikke så god her heller. Heldigvis ferdig på jobb nå :) blir deilig med helg :p

Trøtt, ja. Var det i en ukes tid her, gitt seg litt nå (i går og i dag i hvert fall), men det kan fort komme tilbake.
Har gitt seg litt her også. Men sover veldig dårlig, det pleier jeg ikke... men veldig deilig å ikke være så utmattet. Kommer det tilbake asså?

Jeg brukte litt tid på å sovne, men ikke like lenge som tidligere :D sov godt :)

Ja, konsentrasjonen er ikke så god her heller. Heldigvis ferdig på jobb nå :) blir deilig med helg :p

Så bra ☺

Hadde kontordag på jobb i dag så da tok jeg meg den friheten å bli liggende i senga til kl.9, vel vitende om at jeg nok måtte belage meg på å komme hjem to timer senere enn vanlig. Men angrer ikke for de ekstra timene gjorde at jeg fungerte mye bedre når jeg først var på jobb. Men nå kommer trøttheten sigende igjen og jeg sitter og kikker på klokka slik at den skal bli ni og jeg kan legge meg

Så bra ☺

Hadde kontordag på jobb i dag så da tok jeg meg den friheten å bli liggende i senga til kl.9, vel vitende om at jeg nok måtte belage meg på å komme hjem to timer senere enn vanlig. Men angrer ikke for de ekstra timene gjorde at jeg fungerte mye bedre når jeg først var på jobb. Men nå kommer trøttheten sigende igjen og jeg sitter og kikker på klokka slik at den skal bli ni og jeg kan legge meg
Så deilig! Jeg var på jobb til 7.30, men det gikk overraskende greit. Men så var det ikke så mye å gjøre da. 2 voksne på 7 barn i etasjen jeg jobber in:p

Jeg hadde varetelling i butikken i dag og det var overraskende slitsomt fordi alt lukter så himmela. Bokser med vaskemiddel måtte jeg telle på avstand for lukten svei i nesa Men jeg klarte i allefall å holde meg våken

Har gitt seg litt her også. Men sover veldig dårlig, det pleier jeg ikke... men veldig deilig å ikke være så utmattet. Kommer det tilbake asså?

i mitt tilfelle gjorde det det sist. Var en vandrende zombie. Uff.. Gruer meg til den tiden..

Gjett hva jeg gjorde når jeg kom hjem fra jobb i sted... Jo! Sov som en stein i 2,5 time. Det var den tiden med lillemann:rolleyes:

Back
Topp