Ekstremt mye vannkopper(bilder...)

Tusen takk alle sammen! Her blir det ikke bedre ihvertfall! Hun gråter i søvne hele natta og får aldri sove skikkelig! Vi gir paracet max antall ganger om dagen, i tillegg til kløestillende!
 
I dag er armene og beina helt fulle også, og hu har mange under føttene! [&:]
 
Ja, det var mye. Mine hadde mye større "kopper", men langt fra så mange.
 
Phenamin funker bra hos oss også. Hvis hun fortsatt klør, kan du bruke eurax eller xylocain i stedet for hvitvask.
 
Jenta mi hadde mange inni sprekken nedentil og der brukte jeg xylocain kateteriseringsgel. Den brukte vi også andre steder på kroppen, for den bedøver huden litt.
 
Ellers vil jeg bare si god god bedring. En bitteliten trøst er at hun aldri får det igjen når hun blir ferdig med denne runden. Lykke til til mammaen også. Jeg sto og gråt når jeg stelte "koppene" til ungene mine, man har så vondt av dem.
 
ORIGINAL: brummemor

For å si det på godt norst; fytti helvete! Det var ille!!!   Masse,masse god bedring til prinsessen, håper hun blir fort bra!

 
 
skulle jo slutte å quote så masse, men dette var virkelig som jeg skulle sagt det selv!!!! Fytti helvete med sukker på, faktisk!!!!!! Stakkar lita! Fikk skikkelig vondt i hele meg, og håper det går fort over, husker enda hvor fælt det var å klø overalt......
 
ORIGINAL: maoam

Ja, det var mye. Mine hadde mye større "kopper", men langt fra så mange.

Phenamin funker bra hos oss også. Hvis hun fortsatt klør, kan du bruke eurax eller xylocain i stedet for hvitvask.

Jenta mi hadde mange inni sprekken nedentil og der brukte jeg xylocain kateteriseringsgel. Den brukte vi også andre steder på kroppen, for den bedøver huden litt.

Ellers vil jeg bare si god god bedring. En bitteliten trøst er at hun aldri får det igjen når hun blir ferdig med denne runden. Lykke til til mammaen også. Jeg sto og gråt når jeg stelte "koppene" til ungene mine, man har så vondt av dem.

 
 
Oliver hadde også større vannkopper og ikke på langt nær så mye, men søskenbarna j\hans, som han smitta så sånn ut.
 
De var 5 og 7 da de fikk dem....
 
Fy f** det så ille ut stakars....[&o] Håper virkelig det går fort over for det må være ille stakars....[&o]
 
Huff, stakkars liten[:(] Nå fikk jeg vondt av henne! Masse god bedring!!!
 
stakkers lille skjønning....
 
det er det verste utbruddet jeg har sett... håper kløern gir seg fort, jeg hadde blitt gal....men viser seg at disse små er mye taprere enn oss foreldre...
 
masse god bedring
 
ORIGINAL: ronjas mamma

herregud stakkars lille jenta di.. det var mange vannkopper ja, fikk helt vondt i meg[:(]  masse god bedring!!!

 
Signerer. Håper hun er på bedringens vei nå...
 
Å fy flate....![:(] Stakkar lille gulljenta di da vennen![:(] Nå fikk jeg helt vondt av både henne og deg... Sender dere mange varme tanker i allefall, og håper det trekker seg tilbake fortere enn svint! Huff, ikke godt i det hele tatt det dr, og kunsten er o å få henne til å ikke klø seg på kroppen etterhvert...[&:] dakar lita...
 
Stakkars STAKKARS lita.. både jeg og sambo fikk helt vondt nå..STAKKARS lita![&o][&o]

GOD bedring, lille snuppa![:D]
 
Back
Topp