Ekstremt mye vannkopper(bilder...)

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember
Septemberlykke 2024

 
Helt sykt! Huff, så vondt hun har det! [&:][:(]
 
herregud stakkars lille jenta di.. det var mange vannkopper ja, fikk helt vondt i meg[:(]  masse god bedring!!!
 
ORIGINAL: ronjas mamma

herregud stakkars lille jenta di.. det var mange vannkopper ja, fikk helt vondt i meg[:(]  masse god bedring!!!

 
Huff, ja det er faktisk ekkelt å ta på hun! for jeg vet at det gjør så vondt! [&:]
 
Var hos legen i dag da, fikk kløestillende og penicillin!
 
Uffameg... nei det der så jammen ikke no godt ut!!! Sender henne all god bedring som går ann!
 
ORIGINAL: ronjas mamma

herregud stakkars lille jenta di.. det var mange vannkopper ja, fikk helt vondt i meg[:(]  masse god bedring!!!



Off stakkars liten Masse god bedring.
 
Takk alle sammen! trenger litt trøst! det er så fælt å vite at det gjør vondt for hun at jeg tar på hu! [8|][&o]
 
Stakkars lita!
Sender henne masse klemmer,håper hun snart er kvitt alle vannkoppene....
Klemmer fra Ida og mammaen hennes
 
For å si det på godt norst; fytti helvete! Det var ille!!!   Masse,masse god bedring til prinsessen, håper hun blir fort bra!
 
Herregud, stakkars lille jenta di..
Ønsker henne riktig god bedring[:)]
 
ORIGINAL: brummemor

For å si det på godt norst; fytti helvete! Det var ille!!!   Masse,masse god bedring til prinsessen, håper hun blir fort bra!

 
Jepp, det er ille! [:(] Tilogmed legen sa hun var EKSTREM! [&:]
 
ORIGINAL: Wibe^

ORIGINAL: brummemor

For å si det på godt norst; fytti helvete! Det var ille!!!   Masse,masse god bedring til prinsessen, håper hun blir fort bra!


Jepp, det er ille! [:(] Tilogmed legen sa hun var EKSTREM! [&:]

 
Hva fikk du av kløestillende? Vi fikk Phenamin til våre, og det hjalp med en gang! (nå skal det sies at våre ikke hadde halvparten av dette!)
 
HERREGUD DA!!!!
Har sett et slikt tilfelle èn gang før...og det er så fælt når det blir sånn...
Håper det går fort over da!
 
Sender dere masse god bedring klemmer[;)]
Fra Leon Elias og mamman[:)]
 
ORIGINAL: brummemor

ORIGINAL: Wibe^

ORIGINAL: brummemor

For å si det på godt norst; fytti helvete! Det var ille!!!   Masse,masse god bedring til prinsessen, håper hun blir fort bra!


Jepp, det er ille! [:(] Tilogmed legen sa hun var EKSTREM! [&:]


Hva fikk du av kløestillende? Vi fikk Phenamin til våre, og det hjalp med en gang! (nå skal det sies at våre ikke hadde halvparten av dette!)

 
Ja, vi fikk phenamin! Gitt to ganger i dag, men enda våkner hun ofte og griner! [:(]
Smører med hvitvask, gir paracet max antall ganger per dag... Så jeg håper det snur snart! Hun er slapp og helt fjern...bare stirrer ut i lufta liksom! [8|][&o]
 
Da krysser vi armer og ben for at livet blir mye bedre i morgen!!![;)]
 
ORIGINAL: brummemor

Da krysser vi armer og ben for at livet blir mye bedre i morgen!!![;)]

 
jepp, det gjør vi!! [;)][:)]
 
Huff à meg...det er var da voldsomt!!!!
Ønsker dere bare god bedring...nå fikk jeg helt vondt[:(][:(][:(]
 
Stakars, stakars jenta di!! Får skikkelig vondt av å se henne slik!!!!
Huff og huff!! Håper virkelig ho blir bedre fort. Og skjønner det må være veldig tungt for dere foreldre også! Masse, masse god bedring fra oss!!
 
ORIGINAL: Guttemamma`n

Huff à meg...det er var da voldsomt!!!!
Ønsker dere bare god bedring...nå fikk jeg helt vondt[:(][:(][:(]

 
Enig det var fruktansvärt mye!! Huff, god bedring!
 
Uff da, aldri sett maken jeg....masse god bedring til lille jenta!!!![:(]
 
Back
Topp