Ekstremt mye aktivitet i magen

Fiolia

Flørter med forumet
Er i uke 35 nå og babyen er bare blitt hyperaktiv ( ! ) i magen den siste tida.
Vet at hun ligger med hodet nede, men det er utrolig hvordan hun klarer å romstrere likevel. 

Det hikkes flere ganger daglig, og bena strekkes og tøyes mye. Hun vrir seg mye - sikker pgav dårlig plass.

Flere som har en aktiv unge i magen?
 
Kjenner meg igjen der. Er 36+5, har vært temmelig mye romstering de siste ukene. Eller, vet ikke om det har blitt mye mer romstering, eller om jeg bare kjenner det mye bedre fordi knøttet har blitt større. Jeg vet knøttet ligger med hodet ned, men innimellom er jeg hellig overbevist at ho gjør et forsøk på å komme seg over i tverrleie. Og flere ganger har jeg sett ned på en helt skjev og deformert mage - på et tidspunkt lå jeg på ryggen i senga, da hadde ho klart å få rumpa eller et eller anna ned på sida av magen. Altså, kanten av magen, som normalt sett står i været, kom ned på lakenet. Så helt forvridd ut.. :)
 
Mye aktivitet her og ja. Er i uke 35 så trangt om plassen vil jeg tro. Hu holder på lenge om gangen også. Noen ganger føles det som at hun forsøker å borre seg nedover og ut, føles som at jeg nærmest sitter på hodet hennes... Men heldigvis er jeg spart for spark i ribbeina(ennå ihvertfall) hu ligger med rumpa opp og utover så selve sparkene går nok mest innover, ser bare rumpa buler ut på siden..Hehe.
 
Har ei veldig aktiv ei i magen her også. Er i uke 37 nå, men siste måneden har det vært full aktivitet, til alle døgnetstider, men aller helst om kvelden når jeg har lagt meg i senga å prøver å sove :) Hadde det ikke vært for at jeg vet hun ligger med hodet ned ville jeg inni mellom trodd hun leter etter en utvei ut mageskinnet mitt :) Det tøyes og strekkes noe forferdelig i blant :)
I tillegg så hikker hun masse, flere ganger daglig :)
 
Back
Topp