Lady m/ Baby
Elsker forumet
Minste jenta vår er veldig VELDIG mammadalt. Pappaen får ikke gjøre noe - hun virkelig stritter imot og sier at hun vil til meg. Han tar "kampene" med henne, så hun får faktisk ikke bestemme om det er jeg eller pappaen som skal f.eks kle på henne skoene.
Jeg får ikke engang gå på do i fred!!!! Hun skal helst sitte på fanget da (for ordens skyld så så må jeg bare få med her at hun ikke får sitte på fanget da[;)])
Prøver pappaen å leke med henne, lokke henne bort eller holde henne mens jeg f.eks er på do - så HYLER hun!!!!
Jeg blir helt stressa om jeg låser døra - for da står hun på yttersia og banker i døra og skriker av full hals. Da er det lettere å bare ha henne stående rundt føttene mine å mase.
Jeg prøver å brukke masse tid med henne og lære henne å vente litt om jeg holder på med noe annet...
Noe gjør jeg tydeligvis feil - så trenger sårt TIPS!!!!
Jeg får ikke engang gå på do i fred!!!! Hun skal helst sitte på fanget da (for ordens skyld så så må jeg bare få med her at hun ikke får sitte på fanget da[;)])
Prøver pappaen å leke med henne, lokke henne bort eller holde henne mens jeg f.eks er på do - så HYLER hun!!!!
Jeg blir helt stressa om jeg låser døra - for da står hun på yttersia og banker i døra og skriker av full hals. Da er det lettere å bare ha henne stående rundt føttene mine å mase.
Jeg prøver å brukke masse tid med henne og lære henne å vente litt om jeg holder på med noe annet...
Noe gjør jeg tydeligvis feil - så trenger sårt TIPS!!!!