Ekstremt kvalm. Flere?

Jeg spyr alt ifrå 1-7 ganger til dagen...hele huden er tørket ut :p Jeg spiser lite og ofte, hjelper ikke sån sett, men får i meg noe mat på den måten. Spiser mye frukt, tørre kjekt og litt salt chips. Men prøver og ikke vær for usunn. Vann er det eneste jeg klarer drikke nesten. Jeg har ikke gått til legen enda...
Når du er så dårlig så trenger du ikke egentlig tenke for mye på å være sunn, bare på å finne noe næring som du kan klare å beholde.
Er ikke en blanding av eplemost og farris et tips? *prøver tenke tilbake*
 
Når du er så dårlig så trenger du ikke egentlig tenke for mye på å være sunn, bare på å finne noe næring som du kan klare å beholde.
Er ikke en blanding av eplemost og farris et tips? *prøver tenke tilbake*

Nei det er kanskje ikke så viktig...har drukket farris og eplemost ja, men blir lei det meste siden alt komme opp. Får rett og slett avsmak av alt som kommer i retur :/
 
Eneste som funker for meg er å legge meg ned. Dør av kjedsomhet snart, føler meg som tidenes boms:dead: og det til tross for høyeste dose zofran. Spyr ikke, men helt sinnsykt uvel og kvalm allikevel. Vræl:shifty: men er 8+6 så krysser alt jeg har for st det går over snart:happy: masse god bedring til dere andre :happy:
 
Jeg spyr som bare det, klarer nesten ikke spise. Når jeg dusjer spyr jeg ekstremt. Klarer nesten ikke drikke vann. Kun cola og solbærsirup. Tips? Sulten men kvalm. Hjelp!
 
Jeg spyr som bare det, klarer nesten ikke spise. Når jeg dusjer spyr jeg ekstremt. Klarer nesten ikke drikke vann. Kun cola og solbærsirup. Tips? Sulten men kvalm. Hjelp!
Huff! Stakkars deg :-( Kjøpte sjølv parfymefri sjampo, brekker meg sånn når eg dusjer..men det handler jo sjølvsagt om andre ting enn sjampo då,men kan jo bidra i rett retning ;-) liker ikkje Farris til vanleg,men halvt om halvt med eplejuice og Farris med isbiter i er ganske bra..klarte i går å drikke eit heilt glass med dette! Då var eg veldig fornøgd hehe
 
Huff! Stakkars deg :-( Kjøpte sjølv parfymefri sjampo, brekker meg sånn når eg dusjer..men det handler jo sjølvsagt om andre ting enn sjampo då,men kan jo bidra i rett retning ;-) liker ikkje Farris til vanleg,men halvt om halvt med eplejuice og Farris med isbiter i er ganske bra..klarte i går å drikke eit heilt glass med dette! Då var eg veldig fornøgd hehe
Spyr før jeg åpner såper, virker som om det er stress for kroppen å komme inn i dusjen. Føler meg ekstra ren på slutten siden magen er tom og jeg lukter godt. Men lei, er så sulten
 
Spyr før jeg åpner såper, virker som om det er stress for kroppen å komme inn i dusjen. Føler meg ekstra ren på slutten siden magen er tom og jeg lukter godt. Men lei, er så sulten

Ja, tenkte meg det! Eg opplever det på same måte! Heilt utruleg at det går an..Men vart berre så grusomt med sjampo-lukta i tillegg då hehe huff..så tenkte at DET kan eg vertfall gjere noko med..Har du mulighet til å sitte i dusjen? (Plasterkrakk eller noko?)
 
Sniker fra juli. Var hos legen i går, tatt postafen og B6 vitamin i går og i dag. Vært på jobb i dag, og er litt uggen bare. Tidligere har kvalmen vært oppe i halsen, mens nå er den langt nede i magen. Anbefales virkelig med B6 og postafen:) I tillegg bruker jeg sea bands og tar ingefær kapsler (brukt det i flere dager uten bedring, men tørr likevel ikke slutte).
 
Ja, tenkte meg det! Eg opplever det på same måte! Heilt utruleg at det går an..Men vart berre så grusomt med sjampo-lukta i tillegg då hehe huff..så tenkte at DET kan eg vertfall gjere noko med..Har du mulighet til å sitte i dusjen? (Plasterkrakk eller noko?)
Tenkte på det med krakk I natt faktisk, da må jeg ut på shopping med spypose. Hehe... Huff
 
Det som funker èn dag funker nødvendigvis ikke neste dag med meg :p Men stort sett når jeg får nok søvn og hvile holder det verste seg vekk! Med mat går det i supper som er salte, knekkebrød med majones, skinke og ost, salt potetgull.. Tyrkisk pepper må til. Merkelig nok har det funket greit med sitronvann også. Pælmer på med sitronsaft :p Er 7+1 i dag og har hatt to uker med helvette. I dag har det ikke vært så ille faktisk. Spydd en gang, men har vært flink å spise ''hele tiden''.
 
Det som funker èn dag funker nødvendigvis ikke neste dag med meg :p Men stort sett når jeg får nok søvn og hvile holder det verste seg vekk! Med mat går det i supper som er salte, knekkebrød med majones, skinke og ost, salt potetgull.. Tyrkisk pepper må til. Merkelig nok har det funket greit med sitronvann også. Pælmer på med sitronsaft :p Er 7+1 i dag og har hatt to uker med helvette. I dag har det ikke vært så ille faktisk. Spydd en gang, men har vært flink å spise ''hele tiden''.

Huff, all medfølelse! Ja, det er det som fungerer best for meg også-småeting heile tida! ;-)
 
Huff, all medfølelse! Ja, det er det som fungerer best for meg også-småeting heile tida! ;-)

Samme til deg <3 Ugh, i dag får jeg igjen for en grei dag i går :(
 
Altså nå har jeg spydd nesten hver dag i 6 uker og som regel 3 - 4 ganger hver dag. Noen dager mer og andre mindre. Hvor dårlig må man være for at det er hypermesis og man bør sykemeldes for eksempel?
 
Altså nå har jeg spydd nesten hver dag i 6 uker og som regel 3 - 4 ganger hver dag. Noen dager mer og andre mindre. Hvor dårlig må man være for at det er hypermesis og man bør sykemeldes for eksempel?

Jeg synes det høres ut som det er innafor med sykemelding når du kan spy 3-4 ganger om dagen. Greier du å fungere på jobb da?
 
Den grusomme kvalmen har kommet. Og jeg er rimelig sikker på at jeg får/har begynt(?) å få hypermesis denne gangen å. Må ligge i vater store deler av dagen, som egentlig er ganske kjipt når jeg har to andre barn å ta meg av, pluss en jobb, som jeg er borte fra grunnet dette :grumpy:

Hva gjør dere for å dempe deres kvalme? Skal til legen i morgen, så håper jeg får noen gode piller mot dette!

Hvor langt er du på vei? Håper du føler deg bedre snart!
 
Back
Topp