ekstremt fort syk..

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Da jeg sovnet i går i 1 tiden var jeg frisk, da alarmen ringte kl 7 siden jeg skulle på jobb var jeg blitt griseforkjølet :( Hater å være vekke fra jobb i helgene!

aldri blitt så fort så dårlig, noen andre som opplever dette når de er gravid?

Ikke å bli fort syk, men blir ikke frisk :( har hostet og hanglet i snart 3 uker :( håper du blir frisk fort! Kjenner det med å være syk i helgene, det er grusomt..

Ikke å bli fort syk, men blir ikke frisk :( har hostet og hanglet i snart 3 uker :( håper du blir frisk fort! Kjenner det med å være syk i helgene, det er grusomt..
Signerer denne! Jeg blir ikke frisk... Forkjølet, hoster og vondt i halsen på tredje uken...:-(

Da jeg sovnet i går i 1 tiden var jeg frisk, da alarmen ringte kl 7 siden jeg skulle på jobb var jeg blitt griseforkjølet :( Hater å være vekke fra jobb i helgene!

aldri blitt så fort så dårlig, noen andre som opplever dette når de er gravid?
Dette har skjedd med meg også etter at jeg ble gravid. Det satt i leeeenge også. Var syk hele juleferien :p har lest at man har noe lavere immunforsvar når man er gravid så det er sikkert derfor :)

Forrige gang jeg ble gravid ble jeg sinnsykt dårlig med influensa.. Denne gangen er jeg heldigvis bare tett i nesa innimellom :)

Back
Topp