Ekstremt dårlig form

prizz94

Betatt av forumet
Til dere som har vært gravid flere ganger. Har dere opplevd at svangerskap nr 2 eller 3 er mye verre enn 1.? Jeg er så utrolig dårlig og utslitt denne gangen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...
 
Sniker fra desember. Ja, med første var jeg i full jobb første trimester og kvalmen var levelig. Nå med nummer to har formen vært mye dårligere, vært så kvalm i perioder at jeg har vært sengeliggende. :depressed:
 
Kjenner meg litt igjen. I mitt andre svangerskap var jeg mye dårligere enn i mitt første. I tillegg varte det lenger (til uke 15). Nå i mitt tredje svangerskap er jeg også dårlig, men ikke så ille som i 2.
 
Nå fikk jeg vondt av dere. Her er formen langt bedre enn første svangerskap, kvalmen har så og si gitt seg nå i uke 9+2 (kan det ha med at det er kun 8 mnd siden fødsel?) masse lykke til og håper plagene gir seg snart :)
 
Nå har formen kommet seg vesentlig. Men jeg har vært MYE dårligere denne gangen enn i forrige svangerskap.
 
Sniker fra desember. Ja, med første var jeg i full jobb første trimester og kvalmen var levelig. Nå med nummer to har formen vært mye dårligere, vært så kvalm i perioder at jeg har vært sengeliggende. :depressed:

Her også er jeg sengeliggende omtrent hele tiden av og til har jeg dager hvor jeg kommer meg ut døra litt, men ikke mye. Det er sjeldent jeg klarer å hente ungene selv i bhg...
Jeg håper for oss begge at vi får det bedre!! ❤️
 
Kjenner meg litt igjen. I mitt andre svangerskap var jeg mye dårligere enn i mitt første. I tillegg varte det lenger (til uke 15). Nå i mitt tredje svangerskap er jeg også dårlig, men ikke så ille som i 2.
Alt man skal gjennom.. :bag:
 
Nå fikk jeg vondt av dere. Her er formen langt bedre enn første svangerskap, kvalmen har så og si gitt seg nå i uke 9+2 (kan det ha med at det er kun 8 mnd siden fødsel?) masse lykke til og håper plagene gir seg snart :)
Heldige deg, det er fortjent om du venter en tett en :Heartbigred
 
Her også er jeg sengeliggende omtrent hele tiden av og til har jeg dager hvor jeg kommer meg ut døra litt, men ikke mye. Det er sjeldent jeg klarer å hente ungene selv i bhg...
Jeg håper for oss begge at vi får det bedre!! ❤️
Huff, er fælt mens det står på :depressed: her ble det heldigvis gradvis bedre utover andre trimester, håper du også opplever bedring snart ❤️
 
Nå fikk jeg vondt av dere. Her er formen langt bedre enn første svangerskap, kvalmen har så og si gitt seg nå i uke 9+2 (kan det ha med at det er kun 8 mnd siden fødsel?) masse lykke til og håper plagene gir seg snart :)


Samme her, er i bedre form denne gangen enn ved sist svangerskap, hos meg er det 5 år siden sist fødsel da :)
 
Har vært mye dårligere denne gangen. Ikke i Hyperemesis-kategorien, men sykt kvalm og brekninger. Får brekninger hver gang jeg går/står for mye - uansett når på dagen. Er helt avhengig av nok søvn, hvis ikke blir det helt ille. Vurderer seriøst å begynne å legge meg kl 21.00 på kveldene

Forrige gangene merket jeg såvidt kvalmen..
 
Ekstremt trøtt og sliten denne gangen, mye mer enn de to forrige. Ikke særlig kvalm eller andre plager. Har jobbet 100% til nå men begynner i 50% fra neste uke. Satser på at det hjelper. Ingen god følelse å ikke ville hente barna i bhg eller å leke med de.. Har aldri vært sykemeldt før men tror det må til for å klare ta vare på seg selv og barna.. (10+2 idag)
 
Vært veldig dårlig alle svangerskapene, men merker at det blir litt værre for hver gang. Jeg har bare tenkt at det er fordi at jeg har flere å ta vare på, dobbelt med oppgaver som sliter meg ekstra ut :dead:
 
Ja, er mye mer kvalm nå, i motsetning til sist gang. Men nå er jeg fortsatt veldig kort på vei (8+3) så krysser fingrene for at det ikke varer langt uti 2.trimester
 
Back
Topp