Frøet er ekstremt aktiv i dag. Har aldri kjent henne så aktiv som nå
Hadde vært ok, men hun styrer og kynnerne blir verre...klager når hun ikke er aktiv og klager når hun er ekstremt aktiv...er aldri fornøyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheFrøet er ekstremt aktiv i dag. Har aldri kjent henne så aktiv som nåHadde vært ok, men hun styrer og kynnerne blir verre...klager når hun ikke er aktiv og klager når hun er ekstremt aktiv...er aldri fornøyd
![]()
Som om jeg skulle skrevet det selv. Vet ikke hva som skjer, jeg. Han har vært ekstremt aktiv i forhold til storesøsknene sine hele svangerskapet, men i natt og i dag har det tatt HELT av... Sukk altså. Og kynnerne blir jo nesten konstante. Jeg er bare 35+5, så han er helt nødt til å roe seg for at jeg ikke skal bli helt utslitt før fødsel!Frøet er ekstremt aktiv i dag. Har aldri kjent henne så aktiv som nåHadde vært ok, men hun styrer og kynnerne blir verre...klager når hun ikke er aktiv og klager når hun er ekstremt aktiv...er aldri fornøyd
![]()
Jeg kan ikke påta meg skylden siden jeg ikke har spist sukker siden mai da jeg fikk vite jeg har mild svangerskapsdiabetes, men mulig det er en gutt som blir "høy på" nøtter, mandler, rugbrød, og grønnsaker og reine proteiner det her daSamme her - men må nok skylde meg selv.Var akkurat ute å kjøpte en Mc Flurry
*ler*
Hahaha...samme herJeg kan ikke påta meg skylden siden jeg ikke har spist sukker siden mai da jeg fikk vite jeg har mild svangerskapsdiabetes, men mulig det er en gutt som blir "høy på" nøtter, mandler, rugbrød, og grønnsaker og reine proteiner det her daTihi. Han utvikler proteinmuskler inni der siden jeg må ha så lite karbohydrater. "My little stomach-Hulk"
![]()