Ekstremt aktiv

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Frøet er ekstremt aktiv i dag. Har aldri kjent henne så aktiv som nå:o Hadde vært ok, men hun styrer og kynnerne blir verre...klager når hun ikke er aktiv og klager når hun er ekstremt aktiv...er aldri fornøyd:p

Frøet er ekstremt aktiv i dag. Har aldri kjent henne så aktiv som nå:eek: Hadde vært ok, men hun styrer og kynnerne blir verre...klager når hun ikke er aktiv og klager når hun er ekstremt aktiv...er aldri fornøyd:p
Hehe :p

Lille i magen her har våre super aktiv hele tiden, men må si meg enig i at kynnerne blir verre når det er så mye leven i magen ja :o

Frøet er ekstremt aktiv i dag. Har aldri kjent henne så aktiv som nå:eek: Hadde vært ok, men hun styrer og kynnerne blir verre...klager når hun ikke er aktiv og klager når hun er ekstremt aktiv...er aldri fornøyd:p
Som om jeg skulle skrevet det selv. Vet ikke hva som skjer, jeg. Han har vært ekstremt aktiv i forhold til storesøsknene sine hele svangerskapet, men i natt og i dag har det tatt HELT av... Sukk altså. Og kynnerne blir jo nesten konstante. Jeg er bare 35+5, så han er helt nødt til å roe seg for at jeg ikke skal bli helt utslitt før fødsel!

Jeg har også smerter som minner om luft/mens/ryggvondt. Kommer og går :( Satt på doen med tårer i øynene. 35+3 så lenge igjen. Han er så aktiv og driver og skrur seg nedi skrittet halve dagen ;) Men godt å kjenne liv da, men over 1 mnd igjen føles lenge.

Samme her - men må nok skylde meg selv. :) Var akkurat ute å kjøpte en Mc Flurry :) *ler*
Jeg kan ikke påta meg skylden siden jeg ikke har spist sukker siden mai da jeg fikk vite jeg har mild svangerskapsdiabetes, men mulig det er en gutt som blir "høy på" nøtter, mandler, rugbrød, og grønnsaker og reine proteiner det her da ;) Tihi. Han utvikler proteinmuskler inni der siden jeg må ha så lite karbohydrater. "My little stomach-Hulk" :o

Jeg kan ikke påta meg skylden siden jeg ikke har spist sukker siden mai da jeg fikk vite jeg har mild svangerskapsdiabetes, men mulig det er en gutt som blir "høy på" nøtter, mandler, rugbrød, og grønnsaker og reine proteiner det her da ;) Tihi. Han utvikler proteinmuskler inni der siden jeg må ha så lite karbohydrater. "My little stomach-Hulk" :o
Hahaha...samme her:p

Back
Topp