Ekstremkvalme

Bondefruen

Forelsket i forumet
At jeg i det heletatt makter å skrive denne tråden er et mirakel..

Jeg har vært ekstremt kvalm den siste uken med både oppkast å liteinntak av mat. Alt jeg spiser kommer opp igjen å har gått ned nesten 3 kg!!! Både torsdag, fredag å lørdag ble jeg sendt hjem fra jobb siden jeg bare sprang på do.

Jeg er kjempe fortvilet, makter ikke å leke eller være ute med sønnen:( Kjæresten syns jeg har blitt for tynn (har ikke mye på kroppen fra før).

Hva skal jeg gjøre?:(

Uff :( Jeg ville kontaktet legen for råd, kanskje det finnes noe som kan hjelpe! God bedring:)

Uff stakkars :(

Seabands, ingefærte/kapsler, lakris, sjokomelk, akupunktur, salte kjeks..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk jenter:)

Tror jeg må til legen ja, om jeg klarer å kjøre den biten uten å stoppe å spy (bor 40 min unna byen)..

Bare gråter om dagene, dette er forjævlig..

Uff! Det høres ikke bra ut :( Har kastet opp noen dager selv, og det er ikke akkurat noe å ettertrakte. Håper legen kan hjelpe deg, og masse god bedring!! :)

Masse masse god bedring. Høyres ikkje mykje godt ut med ein sånn kvalme :(

Sist fikk jeg tabletter av legen for å "overleve" , de hjalp bra. Var en type reisesyketabletter.

Om det blir forgale, ta kontakt med sjukehuset! Komme inn der å få litt påfyll! Hjalp Søskenbarnet mitt! Men ho var litt lenger på vei! Men om du du ikkje får i deg noko veske, ville eg kontakta sjukehuset ;) god bedring

Jeg ble lagt inn på sykehuset for å få væske sist svangerskap hadde det likt som deg gikk ned 10 kg og var dehydrert. Bedre å ta kontakt med lege å få behandling før det går for langt. Når jeg fikk væske på sykehuset så tok de også tidlig ul for å se om ungen hadde det bra og vokste trosset lite næring inn.

Back
Topp