Ekstreme magesmerter

Takk for all oppmuntring :happy: Jeg har blitt veldig beroliget i løpet av dagen! Fortsatt ikke en dråpe blod, nå gleder jeg meg til å kjøpe gode, elastiske klær i helga :p Ha en god natt damer, og takk igjen for alle optimistiske ord!
 
jeg hadde dette både med min første og nå med nr 2. sterke smerter. intense. jeg lå en uke på sykehys første gangen. de fant ikke noe unormalt. samme denne gangen. vært på legevakten, kvinneklinikken, ultralyd og de finner ikke noe unormalt. noe er bare slik fikk jeg vite :) jeg og en venninne av meg er vist noen av de. er skjelden og det går heldigvis over



Når gjekk da øve på deg?
 
jeg hadde dette både med min første og nå med nr 2. sterke smerter. intense. jeg lå en uke på sykehys første gangen. de fant ikke noe unormalt. samme denne gangen. vært på legevakten, kvinneklinikken, ultralyd og de finner ikke noe unormalt. noe er bare slik fikk jeg vite :) jeg og en venninne av meg er vist noen av de. er skjelden og det går heldigvis over
I dag fortalte legen min meg at de ikke aner hva som er galt, men at hun tror det er noe som ikke går som det skal inni der og at jeg burde forberede meg på det. Jeg kjenner jeg ble litt sjokkert, for jeg føler at smertene er blitt mildere og i dag fikk jeg ømme pupper for første gang(har aldri det ved mens f.eks). Er bare 4+3, men har de siste dagene roet meg og tenkt at noen har slike smerter. Ble lei meg av at legen var så negativ :( Når hadde du dine smerter, og når gikk de over?
 
smertene startet tidlig. startet som stikkinger og murring de første ukene men ble værre ved ca 4 uker.
gikk over ved 6-7 uker. samme her, fikk beskjed at det ikek ville gå, at jeg nok ville miste og at det ikke var bra. men har i dag ei som blir 3 i august ;) og nå venter jeg, fikk samme beskjed men lo av dem. de tok prøver opp og ned og fant ingen avvik, akkurat som sist. og sier også at jeg ikke er så langt på vei som jeg tror. selv om jeg vet at skuddet satt den 22. mai ;)

de har ikke altid rett. nektet å høre på min termin dato sist, gikk en uke over den, (2 uker forskjell på min og deres) krevde kontoll og da så de at jeg hadde 2 cm åpning og at de måtte strippe ;)
jeg hadde rett den gang også. de er alt for dårlig på å høre på oss mødre. vi kjenner kroppen vår.

kos dere med spiren, ikke være redd. det som blir det blir og det som går det går. i mellomtiden må man hygge seg med det man har :)
 
smertene startet tidlig. startet som stikkinger og murring de første ukene men ble værre ved ca 4 uker.
gikk over ved 6-7 uker. samme her, fikk beskjed at det ikek ville gå, at jeg nok ville miste og at det ikke var bra. men har i dag ei som blir 3 i august ;) og nå venter jeg, fikk samme beskjed men lo av dem. de tok prøver opp og ned og fant ingen avvik, akkurat som sist. og sier også at jeg ikke er så langt på vei som jeg tror. selv om jeg vet at skuddet satt den 22. mai ;)

de har ikke altid rett. nektet å høre på min termin dato sist, gikk en uke over den, (2 uker forskjell på min og deres) krevde kontoll og da så de at jeg hadde 2 cm åpning og at de måtte strippe ;)
jeg hadde rett den gang også. de er alt for dårlig på å høre på oss mødre. vi kjenner kroppen vår.

kos dere med spiren, ikke være redd. det som blir det blir og det som går det går. i mellomtiden må man hygge seg med det man har :)
Så utrolig godt å høre at andre har samme erfaringen! Tusen takk for at du deler! Jeg tenker som deg at jeg må få kose meg med graviditeten mens jeg kan, jeg er generelt ikke en pessimistisk person og hvis dette går dårlig blir jeg lei meg uansett om jeg hadde kost meg eller vært pessimistisk på forhånd :) Jeg drar på 2 ukers ferie på mandag, skal kose meg maks på tur! Når jeg er hjemme er jeg forhåpentligvis nådd 7 uker, og da er det hvert fall mer som kan sees på ul hvis jeg fortsatt har plager :) Jeg skal hvert fall nyte tiden fremover så mye jeg kan, man vet uansett ikke hva som lurer bal neste sving, ingen vits å ta sorgene på forskudd :)
 
helt riktig. og til resten av svangserskapet... stol på magefølelsen din uansett hva andre sier. ingen kan nekte deg noe om du mener det er riktig for deg ;)
 
helt riktig. og til resten av svangserskapet... stol på magefølelsen din uansett hva andre sier. ingen kan nekte deg noe om du mener det er riktig for deg ;)
Takk for tips! :) Og forresten, utrolig søt jente du har (profilbilde) :)
 
tusen takk. er førstefødte :D litt større i dag
 

Vedlegg

  • 11258333_10155613980615714_4024249019455870626_n.jpg
    11258333_10155613980615714_4024249019455870626_n.jpg
    72,4 KB · Visninger: 19
Back
Topp