ekstreme lyster.

Tingeling87

Forelsket i forumet
flere som har lyster på enkelte matvarer ol?
er kjempe søtsugen HELE tiden,å akutt sulten å da helst hotdog!!
var det i forrige sv.skap oxo. men litt tidlig alt nå syns eg hehe[:)]

forrige gang var det slik jeg merket at jeg var gravid. Fikk plutselig akutt lyst på baconost og det har jeg alldri likt (hverken før eller senere). Men da kunne jeg spise en hel tube om dagen[:-]

Tomater og sjokolade sug. Lyst på tomater hele tiden

hahaha, så arti å høre om rare lyster:) Dette var en artig tråd!!
Jeg vil som i forrige svangerskap ha noe å spise hele tiden, uansett hva det er... Blir vel noen kilo denne gangen også [:D]

Jeg spiste 8-10 mandariner hver dag forrige svangerskap, så blir spennende å se hva det blir nå [:D] har ikke merket noe enda, men håper det blir noe sunt og ikke SJOKOLADE [:D]

Fiskekaker og lakris, det var det den forrige graviditeten min også

her om dagen klikka eg vinkel pga det luktet noe rart i kjøleskapet, så det endte opp med at eg vaska hele kjøleskapet. men lukta var der dagen etter :p
åsså har eg fått dilla på gulrøtter og dipp, å er ikke så glad i gulrøtter.. å lukter mye rart. kaffe liker eg ikke lenger.. fått dilla på solo og.. å det likte eg ikke før..

hermetiske tomater, minimais og hermetiske aspargis og kinder bueno(desverre)

ORIGINAL: Maajaa88

her om dagen klikka eg vinkel pga det luktet noe rart i kjøleskapet, så det endte opp med at eg vaska hele kjøleskapet. men lukta var der dagen etter :p
åsså har eg fått dilla på gulrøtter og dipp, å er ikke så glad i gulrøtter.. å lukter mye rart. kaffe liker eg ikke lenger.. fått dilla på solo og.. å det likte eg ikke før..

ÅÅÅ solo hørtes godt ut [:D]

solo eller fanta faktisk :D men en av de 2 må være i kjøleskapet.. husker vi fikk besøk her om dagen, å besøke spurte om han kunne ta litt solo. eg glefsa til han å sa NEI.. :p haha.. ble litt paff da, å jeg fikk dårlig samvittighet å måtte gi han litt solo.. :p

Jeg er sulten, men har ikke så lyst på søtsaker egentlig:D hehe

har faktisk et veldig sug på salte ting[:D] nam nam

ORIGINAL: hero

mhm.. salinas kjeks må jeg ha! og cherry tomater..

hun jeg bor sammen med på hybelen jeg har i Trondheim har akkurat dusja og det lukter såpe i gangen her.. jeg SVERGER på at det lukter love hearts..

har dere smakt de nye store Dent pastillene? de sure med bringebær er supergode...sluuurp

ORIGINAL: november_baby2010

ORIGINAL: hero

mhm.. salinas kjeks må jeg ha! og cherry tomater..

hun jeg bor sammen med på hybelen jeg har i Trondheim har akkurat dusja og det lukter såpe i gangen her.. jeg SVERGER på at det lukter love hearts..

har dere smakt de nye store Dent pastillene? de sure med bringebær er supergode...sluuurp

Jeg har fått dilla på de nye store dent pastillene med pære og lakrissmak MÅTTE ha sånne i sta, så gikk på butikken, men de var tomme[:(] Så kjøpte lakrisbåter i stedefor, men de smakte gress...[8|] er morsomt hver gang jeg skal spise noe, like overraskende hver gang hva det smaker [8D]

Har dilla på alt surt og syrlig... Solo, appelsin, appelsinsaft, mandarin.... You name it!!

Back
Topp