Ekstreme humørsvingninger

Ella81

Feel blessed
Vanlige humørsvingninger er jo normalt i svangerskap,men jeg lurer..... hvor voldsomme skal de være før det regnes som ekstreme ?
Jeg kan gå fra å grine så tårene spruter i et sekund, til å bli dritsur for ingenting til smørblid like etterpå.
Jeg kjenner ikke meg selv igjen lenger og syntes det nesten er på grenset til ekkelt.
Har noen gode tips til hvordan det kan roes ned, eller må man rett og slett bare akseptere at sånn er det nå?

Hahaha, jeg er helt lik. I går fikk jeg gråteanfall fordi mannen sa at jeg hadde hatt for mye sennep på smørbrødet. Så gråt jeg enda mer når han kom for å si unnskyld. Noen dager føler jeg faktisk at jeg er sånn små psykotisk..

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper du finner ut av det... Det høres ikke noe ålreit ut å ha det sånn.
Selv har jeg ikke noen råd, for jeg har aldri vært mer hormonelt balansert og rolig som nå. :)

Ikke så mye som deg nei:/ håper det roer seg hos deg snart, ikke godt å ha det sånn.
Jeg blir lett sint noen ganger og plutselig er jeg en helt annen person i noen minutter. Men det skjer når det virkelig er noe som irriterer eller verdt min reaksjon :P

Back
Topp