Ekstrem tretthet 3. trimester

stud

Flørter med forumet
Hei:-)

Jeg har vært så unaturlig ekstremt trett de siste dagene. Er 37 uker nå... Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal ha det sånn nå.. Jeg føler jeg ikke har krefter og vil bare sove hele tiden...Jeg tar allerede jern.
Noen andre som er så ekstremt trøtt?

oh, yes indeed.. Sambo sender ungene i bhg, mens jeg sover til 0930 (normalt står jeg opp kl 0645). Står opp, spiser litt, og må legge meg nedpå igjen! Kl 16 har jeg våkna for dagen.... emoticon

Det blir vel ikke akkkurat bedre når ny baby kommer..... ;) Men men. Merkelig fenomen. Det var som i starten av svangerskapet; da sov jeg også "hele" dagen...

Jeg har det helt likt! Har vært helt tom for krefter den siste uken! grusomt! :( er kjempetrøtt og sover elendig hver natt! Blæh! å enda 6 uker igjen!

yepp er 35 uker nå, og er konstant trøtt og sliten noe som tærer ekstremt på humøret....

Jeg har det slik, periodevis. Er 50% sykemeldt pga det. Noen sier det er kroppen som lader batterier til måneder med lite søvn etter at barnet er kommet. Er nok bare å slappe av å gi kroppen det den trenger.

Jeg har fått igjen mye av den trøttheten jeg hadde i 1. trimester. Kan sove til langt på ettermiddagen og fortsatt være trøtt noen timer seinere. Blir også ekstremt fort sliten og utslitt av å bevege meg og gjøre ting.

Det kan hende det bare er at det er veldig tungt nå. De vokser jo veldig nå også.

Jepp :/ Den siste uka har jeg vært mye mer trøtt enn tidligere. Hadde håper det skulle gå over men..

Back
Topp