Ekstrem trøtthet

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
Er det bare meg som er konstant sliten og trøtt? Føler meg ikke nyttig til noe disse dager.. Studerer, så hverdagene er skolen til 14 og etter det så er det sofaen resten av ettermiddagen. Får meg ikke selv til å gjøre noe mer, er så trøtt! Føles ut som småfeber eller at kroppen er småuggen konstant.

Noen fler?

Samme her! Blir lettvint middag til ungene og så ligger jeg på sofaen og ser barntv med dem før jeg får dem i seng.
Skulle studere etter at de hadde lagt seg, gjerne rydde litt og slik, men var sååå trøtt, og å presse seg til å sitte å streve- gjorde meg maks kvalm... så jeg er helt ubrukelig... :(

Samme her, i sist svangerskap sov jeg 12 timer natta pluss et par timer på dagtid når jeg var seks uker på vei.

Nå blir det mindre soving med en liten en i hus som skal i barnehagen, men så er det rett i senga etter at han er levert :D Er ikke mange timene om dagen jeg fungerer i denne kvalme-og trøtthets-perioden.

Er det bare meg som er konstant sliten og trøtt? Føler meg ikke nyttig til noe disse dager.. Studerer, så hverdagene er skolen til 14 og etter det så er det sofaen resten av ettermiddagen. Får meg ikke selv til å gjøre noe mer, er så trøtt! Føles ut som småfeber eller at kroppen er småuggen konstant.

Noen fler?

Samme her, drar på jobb men orker ikke fullføre arbeidsdagen og drar hjem som regel etter lunsj da jeg er tappet for motivasjon og energi!

Ja, huff føler med hver av dere. Savner virkelig overskudd! Og eksamensperioden begynner nå og jeg vil bare sove Krise

Ja. Jeg sovnet på sofaen da ungene var lagt i går kveld, og sov til midnatt. Da sto jeg opp, pusset tennene og tisset, også la jeg meg og sov videre. Stuptrøtt hele dagen.

Kjenner meg igjen og det er så kjipt! Blir så negativ og i dårlig humør av det også :(
Men har heldigvis hatt dager inn i mellom der jeg har mer energi, henger ofte sammen med om jeg har sovet bra flere dager i strekk og er mindre kvalm. Gleder meg til andre trimester og håper formen blir bedre da!

Samma her! Konstant trøtt..i forrige svangerskap var jeg student og ingen barn fra før av - og da kjente jeg ikke noe spesielt til trøttheten. Men denne hangen er jeg i full jobb og har en veldig aktiv 2,5-åring i tillegg - så føler ikke at jeg gjør noe annet enn å jobbe, spise, og aktivisere jentungen :hilarious:
Men kjenner jeh begynnet å få tilbake noe energi da :)

Kjenner meg igjen, har vært heldig at mannen har fri periode så han har tatt seg av mini. Nå blir det andre boller når han reiser, håper virkelig den energien kommer tilbake snart o_O

Er veldig trøtt, sliten og kvalm sånn jevnt over hele dagen. Jeg ble 50% sykmeldt, fordi jeg kræsjlanda på sofaen etter en hel arbeidsdag og ble liggende til jeg skulle legge meg for natta. Det funker dårlig for mine 2 barn som har lekser og andre aktiviteter på kveldstid.

Jeg kjenner at det hjelper å roe ned på jobb, og ha mulighet til en dupp midt på dagen :happy:

Sykt trøtt, daff og sliten. Føler jeg går rundt i en tåke dagen lang. En evig døs som aldri går over. Kunne lett ha ligger på sofaen eller i senga hele dagen om jeg bare hadde kunnet. Er nok det sikreste graviditetstegnet hos meg, har vært like trøtt i alle mine svangerskap.

Ja jeg føler det akkurat slik. Jeg kjenner at det begynner å gå utover psyken også nå å ha det sånn hver dag i over en måned. Savner å føle meg normal. Hr gått helt inn i en slags gravidboble.

Men i kveld gikk jeg knask eller knep med barna mine og sammen med venners foreldre. Det var faktisk ganske koselig. Å være ute å gå i frisk luft gjorde meg faktisk mindre kvalm og da fikk jeg litt mer energi. Så kansje det er trikset å være mer ute.

Trøtt og kvalm jeg også.. Spesielt ille om kvelden. Pleide å legge meg mellom 23 og 00. Nå er det mer sånn 21-22. Sover til 8.30 og må pine meg opp for å gå på jobb.. Ikke så mye jeg gjør på jobb om dagen heller; bare det jeg absolutt må. Er selvstendig, så «må» på jobb selv om formen ikke er på topp... gleder meg til formen stiger :wav

Du er ikke aleine. Er 100% sykmeldt, fordi jeg rett og slett ikke fungerer i arbeid eller sosialt. Sover 4-5 timer på sofaen hver dag, i tillegg til 10-12 timer om natten :dead:

Kan ikke huske å ha vert SÅ trøtt med noen av de tre andre, helt vanvittig trøtt.. husker jeg var trett i starten med første, men ikke så ekstremt. Håper virkelig at det snart går over:sour:

Her også. Gjort tre oppgaver idag..... alt for lite i forhold til plan... men sååå trøtt og sliten .... graviditet og høstmørket er sikkert en dårlig kombo.... :)

Back
Topp