Ekstrem tørste

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Jeg er ekstremt tørst hele tiden, noen andre som er det??

Drikker masse vann, og tisser 20 ganger for dagen :-P Fått tør hud på hendene og på overarm/albue, og det har jeg aldri!

Æ har aldri vært noe særlig glad i vann, men i det siste drikk æ 2-3. 0,7 liters flaske med vann på jobb.

Oh yes! Drikker masse vann, kan bli helt vanvittig tørst!! Man trenger mye væske når man er gravid. Og det er veldig vanlig å få tørrere hud i svangerskap.

Jeg også.. ekstremt tørst.!! Var ikke det sist gang, men denne gangen tømmer jeg to store glass vann til middag f.eks.. :)

Jeg er ekstremt tørst hele tiden, noen andre som er det??

Drikker masse vann, og tisser 20 ganger for dagen :p Fått tør hud på hendene og på overarm/albue, og det har jeg aldri!
Drikker og tisser hele tiden.
Det e helt vilt :)

Godt å høre det er flere ;-) Kan ikke huske det var slik sist, men nå pøser jeg litervis med vann

Samme her! ! Drikker sikkert 4 liter om dagen og tisser hele tiden! Var sånn med første også så det er nok helt normalt. Men slitsomt!

Jeg er også kjemetørst! Og verst av alt - vann hjelper ikke x) må ha farris med smak el

Jeg drikker vann hele tiden. Har sikkert drukket 2 liter vann allerede i dag, og klokken er bare 11!
Godt å høre at det er flere som har det sånn. Begynte å lure på om det var noe galt!

Ja dette er ekstremt... drukket mange liter, men likevel kjennes det ut som om jeg ikke har fått drikke på to døgn!:wideyed: Tørr i munnen, leppene er helt skrumpet inn og huden på armene mine er knusk tørr... Håper det kommer seg:p

Sist ble jeg ikke særlig tørst, men nå føler jeg at jeg ikke gjør noe annet enn å fylle vannflaske :p

Tørr hud har jeg også.. spesielt etter jeg har dusjet, uansett hvor mye jeg smører meg

Back
Topp