Ekstrem svimmelhet

Var litt svimmel her og der i forrige svangerskap. Da hadde jeg vel og merke ekstremt lavt blodtrykk. Jordmor pleide å tulle med at hun skulle sjekke om jeg levde på grunn av det lave blodtrykket. Mange får jo også blodtrykksfall. Det kan gjøre deg svimmel. Det viktigste er at du setter deg ned og ikke gjør brå bevegelser som kan framprovosere blodtrykksfall. :)
Ja, jeg er ganske vandt til det var sist svangerskap, men håpte jeg skulle slippe unna nå :p Men det ser dårlig ut:wtf:
 
Har vært svimmel jeg også disse ukene. Skikkelig BT når jeg reiser meg. I foreige svangerskap ble jeg sykemeldt pga svimmelhet. Måtte da holde meg i kjøkkenbenken når jeg laget middag og sitte på gulvet på badet. Kjørte lite bil av den grunn. Dette vedvarte opp mot 6 mnd etter fødsel, så det lave blodtrykket tok tid på å stabilisere seg. Håper ikke det blir slik denne gang..
 
Har vært svimmel jeg også disse ukene. Skikkelig BT når jeg reiser meg. I foreige svangerskap ble jeg sykemeldt pga svimmelhet. Måtte da holde meg i kjøkkenbenken når jeg laget middag og sitte på gulvet på badet. Kjørte lite bil av den grunn. Dette vedvarte opp mot 6 mnd etter fødsel, så det lave blodtrykket tok tid på å stabilisere seg. Håper ikke det blir slik denne gang..
Det er så kjedelig! Høres likt ut som jeg hadde det forrige svangerskap :oops: Jeg besvimte på jobb og greier.. Håper vi slipper det nå! Blodtrykket mitt stabiliserte seg heldigvis bare rundt 1 uke etter fødsel da:)
 
Jeg har vært ekstremt svimmel i dag. Følt meg skikkelig full :happy:
 
Back
Topp