Ekstrem svangerskapskvalme (Hyperemesis!)

Lykkeliten_87

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Desemberskatter 2016
Flere her inne som sliter med det, evt har sliti med det i tidligere svangerskap?

Er dere kvalme enda? Huff:(
Jeg slet lenge denne gangen syns jeg, ekstrem kvalme fra uke 6 til uke 17/18. Men heldigvis ikke nå lenger.
Ønsker dere masse god bedring og ønsker kvalmen langt vekk

Mitt 3dje svangerskap og første gang jeg har hatt HG.
Ble syk i uke 6 å spydde som en gris døgnet rundt fram til uke 21.
Da begynte kvalmen å roe seg.
Gikk på medisiner fram til uke 24.
Er nå uten medisiner å kan oppleve dager med kvalme men ikke i den grad som før.

Hadde helt i starten. Ellers har det vært migrene som har vært værst.
Men måte gå hjem i går og er i dag kvalm da. Men lenge siden sist.

Jeg har det også... Er bedre nå enn for en mnd siden da kastet jeg opp alt, men nå er det bare gjennomsnittlig 3 ganger pr dag:)

Jeg har det også... Er bedre nå enn for en mnd siden da kastet jeg opp alt, men nå er det bare gjennomsnittlig 3 ganger pr dag:)
"Bare 3 ganger om dagen". Huff! Stakkars! Dere har all min sympati, synes så utrolig synd på dere som har vært/ er så kvalme og kaster opp hele tiden. Nå er vel nesten alle heldigvis endelig halvveis i svangerskapet.

"Bare 3 ganger om dagen". Huff! Stakkars! Dere har all min sympati, synes så utrolig synd på dere som har vært/ er så kvalme og kaster opp hele tiden. Nå er vel nesten alle heldigvis endelig halvveis i svangerskapet.

Takk for det! Ja er ikke så kjekt med alt oppkaste, men har nesten funnet en døgnrytme på det:) har også funnet ut at om jeg ikke spiser etter kl 18.00 på kvelden slipper jeg ofte en oppkstrunde på kvelden igjen og får sove uten konstant halsbrann:) føler med resten også som kaster opp! Som pappa sier "det er selvforskyldt, du har hatt i deg noe du ikke tålte" hehe!

Back
Topp