Ekstrem sliten

Juli15/juni18

Flørter med forumet
Å eg er så lei. Må bare sutre litt her[emoji85] går med mensmurringer, smerter, vonde kynnere og smerter i korsryggen og løs mage allerede i flere uker og nå er eg så lei alle tegn. Er bare 38+1, andregangsfødene og fødte 1 uker før termin første gang.
Ohhhh nå er eg så lei og sååååå sliten. Ein skal jo liksom kose seg i permisjonen sin men eg ligge jo bare sliten og kvalm på sofaen og når eg prøve å gjere noe blir eg jo meget sliten [emoji37] Fleire som har det slik?

Å eg er så lei. Må bare sutre litt her[emoji85] går med mensmurringer, smerter, vonde kynnere og smerter i korsryggen og løs mage allerede i flere uker og nå er eg så lei alle tegn. Er bare 38+1, andregangsfødene og fødte 1 uker før termin første gang.
Ohhhh nå er eg så lei og sååååå sliten. Ein skal jo liksom kose seg i permisjonen sin men eg ligge jo bare sliten og kvalm på sofaen og når eg prøve å gjere noe blir eg jo meget sliten [emoji37] Fleire som har det slik?

Forstår deg så godt. Jeg gikk sån og i flerne uker og fødte 6 dager over termin. Så du har min fulle sympati og håper at det skjer noe snart.

Off sså kjedelig. Her bara kjeder jeg meg noe helt enormt. Er også trøtt og sliten, og orker ikke finne på noe.
2 unger hjemme som skulle vært litt mer aktivisert. Men jeg gidder ikke

Ja. ❤️Forstår deg godt. Vært sykemeldt siden uke 5. Vært ekstremt sliten og lavt blodtrykk hele svangerskapet. Hadde hyperemesis i 4 mnd og raste ned i vekt. Etterpå har jeg slitt med halsbrann, bekkenløsning og mye vondt. Er SÅ lei av sofaen og av å ikke orke noenting.
37+5 nå, og fødte på menstermindatoen forrige gang. Så regner med å gå gravid i over to uker til.

Hadde det akkurat likt og gikk 8 dager over før de tok vannet og dermed satt igang fødselen.
Kan trøste deg med at alle plagene er borte nå og erstattet med etterrier og melkespreng:-p

Hadde termin på mandag, og har hatt av og på med modningstegn/fødselstegn i en uke snart. Begynner og bli rimelig lei er førstegangsfødene så vet jo at det er vanlig å gå over. Men når kroppen spiller deg ett puss hele tiden blir man helt koko:hilarious: tirsdag hadde jeg maserier hele dagen. Og igår kjente jeg ingenting. Nå håper jeg virkelig det skjer noe snart!! Føler med alle som går over!:(

føler med deg... blir helt sprø av tanken over at jeg kanskje må vente til juli med å føde.... forstår ikke hvordan jeg skal klare det! Mens termin i dag, ul termin 30.. så jeg håper at det skjer noe snart :D

Hadde termin på mandag, og har hatt av og på med modningstegn/fødselstegn i en uke snart. Begynner og bli rimelig lei er førstegangsfødene så vet jo at det er vanlig å gå over. Men når kroppen spiller deg ett puss hele tiden blir man helt koko:hilarious: tirsdag hadde jeg maserier hele dagen. Og igår kjente jeg ingenting. Nå håper jeg virkelig det skjer noe snart!! Føler med alle som går over!:(
Kjenner så godt til det. Det er så utrolig slitsomt.... Sende deg masse styrke
[emoji253][emoji175]

føler med deg... blir helt sprø av tanken over at jeg kanskje må vente til juli med å føde.... forstår ikke hvordan jeg skal klare det! Mens termin i dag, ul termin 30.. så jeg håper at det skjer noe snart :D
Ui det er stor forskjell mellom menstermin og oul.

Ui det er stor forskjell mellom menstermin og oul.
Ja.. alt for mye spør du meg.. men vi får se hva som skjer :) men skjønner godt hva du mener med slitenhet osv, tar virkelig på å være gravid!! :(

Ja.. alt for mye spør du meg.. men vi får se hva som skjer :) men skjønner godt hva du mener med slitenhet osv, tar virkelig på å være gravid!! :(
Eg har jo meir tror på menstermin då
Ja utrolig slitsomt [emoji26] skulle ikkje være mulig at d e så slitsomt. Det er jo mykje som ska til i framtida. Blir jo ikkje bedre liksom. Fødsel og amming osv osv... Også går man så sliten inn i en fødsel... [emoji37][emoji30]

Eg har jo meir tror på menstermin då
Ja utrolig slitsomt [emoji26] skulle ikkje være mulig at d e så slitsomt. Det er jo mykje som ska til i framtida. Blir jo ikkje bedre liksom. Fødsel og amming osv osv... Også går man så sliten inn i en fødsel... [emoji37][emoji30]
Ja, jeg også! men ingen tegn til nå, så må vel belage meg på å gå over..
nei skulle virkelig ikke trodd at det var så slitsomt, er liksom tungt bare å gå rundt i huset.... :( ja, tenk om vi plutselig gikk i fødsel nå, vi hadde jo hatt null energi til det. ikke særlig gøy å tenke på med tanke på at fødsel faktisk nærmer seg...

Skikkelig lei jeg også. Vært våken i hele natt av "menssmerter" som kommer og går, før det nå på morgenen dabbet av. Fikk også småblødninger etter samleie i går kveld som holder på enda, men var visst ingenting å bekymre seg for ifølge jordmor. Er 41+0 i dag!

Samme her jenter... sovet sikkert 3timer tilsammen i natt. Menssmerter til tusen!:eek:

Back
Topp