Jeg er så utrolig sliten. Sover til sammen 2-5 timer om natta, ikke sammenhengende, men 5 minutter nå, 30 minutter da. Våkner hele tiden gjennom natta. Jeg trodde dette skulle gå over, men det gjør jo ikke det.. jeg forsøker å balansere med jobb (jobber i helsevesenet, turnus). Når jeg ikke er på jobb, forsøker jeg å få så mye søvn som mulig før neste vakt. Hjemmet er bare kaos, jeg har ingen kapasitet til å gjøre noe i hjemmet, da hverdagen kun dreier seg om jobb og å forsøke å få den hvilen jeg kan før jobb.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. det har gått høvelig greit til nå, jeg har tenkt at det går over og bare gitt det jeg har og stått i jobb da det siste jeg vil er å sykemelde meg... men jeg føler meg totalt utslitt, jeg vil bare sove.. jeg er så "glad" pasientene på avdelingen er demente, for jeg klarer ikke holde tårene inne, jeg gråter i gangene og på toalettet på jobb, og gjør alt jeg kan for å holde meg blant kolleagene. Jeg er helt rådløs nå... hva gjør man når man er gravid, i generelt tipp topp form, også er det søvn av alle ting man skal bli plaget med?