Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det psykiske. Det andre kan jeg leve med. Hva slags tabletter?Er de psykiske symptomene ille? Eller «bare» de kroppslige? Om det er det psykiske så er det tabletter å få![]()
Lamictal heter deDet psykiske. Det andre kan jeg leve med. Hva slags tabletter?

Er som å lese om meg selv joLamictal heter deTablettene har flere bruksområder, i hovedsak en epilepsimedisin, men den brukes også til de med bipolar lidelse ooog de med PMS. Man trenger verken epilepsidisgnose eller bipolardiagnose for å gå på dem. Jeg går på de pga kraftige humørsvingninger(har ingen bipolar lidelse), irritabilitet, sinne, utålmodighet. Jeg funker ikke uten. Man må måle serumkonsentrasjon i blodet noen uker etter oppstart, for å se om man trenger høyere dose. Den skal være på 10 eller mer. Helst fra 15 og opp ved humørsvingninger. Effekten av dem kan bli opptil 50% dårligere ved hormonell prevensjon, man trenger derfor ofte høyere dose. Før prevensjon klarte jeg meg på 150mg morgen og kveld. Jeg har startet opp med p-piller. Er nå på 200mg morgen og kveld. Skal ta blodprøve igjen snart for å se om jeg trenger høyere dose. Jeg kjenner at jeg må det. Serumkonsentrasjonen er under normalområdet, det kjenner jeg på kroppen. Før jeg trappet opp gjettet jeg på at den var på 4. Den var på 5. Nå gjetter jeg at den er på 7-8
![]()
Legger man på seg av de?Hmm, er det en bivirkning? Jeg har ikke lagt på megEr som å lese om meg selv joLegger man på seg av de?
Håper du får riktig medisinsk hjelp. Jeg tok opp humørsvingningene med legen, hun satte meg på Lamictal med én gang 
Takk for svarHmm, er det en bivirkning? Jeg har ikke lagt på megHåper du får riktig medisinsk hjelp. Jeg tok opp humørsvingningene med legen, hun satte meg på Lamictal med én gang
![]()
Gjør det, og gi meg gjerne en oppdatering etter legetimenTakk for svarSkal bestille meg legetime til uka
![]()
Lykke til! Forhåpentligvis har du en bedre hverdag i møte Skulle ønske jeg hadde det også, men jeg blir enda mer crazy av detEg har god hjelp av ppiller men greit å vite at det fins alternativ utover dette![]()
Gjelder kanskje de kroppslige plagene?Skulle ønske jeg hadde det også, men jeg blir enda mer crazy av detGjelder kanskje de kroppslige plagene?
Hvordan går det, fått legetime enda?Noen som sliter med dette? Fått noe hjelp med det?

Har fått time 21.juliHvordan går det, fått legetime enda?![]()