ekstrem oppussing

back to basic

Forumet er livet
VIP
noen andre som begynner å gråte av den serien?

sitter her med klump i halsen og gråten pressende på... [:(]

Ja, er et av de mest følsomme programmet som finnes tror jeg..

Uuughhh...jeg gråter ALLTID !![:(][:)]
Etter jeg fikk lillegutt så har jeg blitt enormt følsom !! Gråten sitter så løst at det er plagsomt...[8|]
Gråter når jeg møter små babyer, av enkelte reklamer på tv, ekstrem oppussing og liknende program, av å lese aviser osv... Buhu...[:)]

Ja... alltid!! her sitter både jeg og mannen å stortuter hver gang

ENDELIG..
jeg er ikke alene!!
Hvis jeg sitter med noen venninner å ser Ekstrem Oppussing er jeg den eneste som griner. Der sitter jeg alene å ser dum ut [:D]

Så bra at du turteldue ser litt dum ut også [;)] hehe

huff... jeg gråter mye av det programmet... det er nesten skummelt...
og der sitter gubben og forstår ikke shitten og forsøker å trøste... dakar...

ORIGINAL: turteldue

huff... jeg gråter mye av det programmet... det er nesten skummelt...
og der sitter gubben og forstår ikke shitten og forsøker å trøste... dakar...

hehe slik er det her også[:D]

Jeg må også gråte nesten hver gang... Typen pleier å spøre hvorfor jeg ser på om det gjør meg så trist... (han skjønner jo ingenting, iskalde mannen... hehehe) 

ORIGINAL: 3 små engler

Jeg må også gråte nesten hver gang... Typen pleier å spøre hvorfor jeg ser på om det gjør meg så trist... (han skjønner jo ingenting, iskalde mannen... hehehe) 

huff min er ekstrem da...

han ler når jeg faller ute på isen:P

eller når folk skader seg... han må konsentrere seg virkelig når vi er på vakt og han blir ringt ut på skade:P

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: 3 små engler

huff min er ekstrem da...

han ler når jeg faller ute på isen:P

eller når folk skader seg... han må konsentrere seg virkelig når vi er på vakt og han blir ringt ut på skade:P

Må ærlig innrømme at jeg ikke helt klarer å holde meg når noen faller på isen... Vet det er stygt gjort, så må liksom snu meg bort å knise litt...

Typen er liksom ikke sånn iskald hele tiden, men han skjønner overhode ikke hvorfor jeg gidder å bruke tid på tvserier som gjør at jeg griner... Bare bortkasta tid, liksom... hehehe...

Back
Topp