Ekstrem oppussing

Ja, jeg satt å sippa til det her en dag, noe som streifet mine tanker var, hvorfor ikke lage "normale hus" og heller hjelpe flere, det blir litt vel amerikansk, men satt med tårer i øynene og tenkte at livet er så urettferdig!

Mhm. Så mange mennesker som fortjener en sånn overraskelse...

Der de bygger helt nye hus osv? Syns det er kjempeflott at noen som virkelig trenger det får det, men blir jo veldig amerikansk da, de kunne nok bygd mer "normale" hus og ikke alltid slott osv, for å hjelpe flere men.. Uansett bra at de som får den hjelpen får det! Jeg griner alltid når jeg ser det..[8D]

ORIGINAL: Aprilbaby2010

Ja, jeg satt å sippa til det her en dag, noe som streifet mine tanker var, hvorfor ikke lage "normale hus" og heller hjelpe flere, det blir litt vel amerikansk, men satt med tårer i øynene og tenkte at livet er så urettferdig!

Har også tenkt tanken. Og så har jeg tenkt 1) Hvordan skal de få råd til strømregningene? Oppvarming av husene, lys osv må jo bli ekstremt dyrt! 2) De som driver mye veldedighet (for de gjør ofte det), hvordan skal de rekke det nå? Det må jo ta evigheter å holde i stand et slikt hus!

Back
Topp