"Ekstrem" luktesans

LaMona

Forumet er livet
Fikk det sist, og har det nesten like mye denne gangen [8D] jeg tenkte ikke så mye over det, men sambo husket det veldig godt, for han måtte dusje omentrent hver dag rett etter jobb hvis han skulle være sammen med meg [;)] var liksom velkomsthilsen hans etter en lang dag på jobb, koselig kvinnfolk! Hehe..

flere som har opplevd dette?
 
Jepp!!! Jeg lukter meg frem til hva jeg har lyst til å handle på butikken. Mannen min vil ha meg med som sporhund på jakten. Når jeg går ute, så kan jeg si hva folk baker i husene eller hva de har på grillen. Jeg synes det er kjempegøy[:)]
 
hehe ja jeg har også fått det, og det synes jeg er morsomt siden jeg alltid har hatt ekstremt DÅRLIG luktesans... mye dårligere en de som røyker (har hørt de får nedsatt luktesans..)
 
Men nå er sånn at hvis jeg kjenner sterke lukter så smaker jeg det samtidig, og DET var ikke noe særlig på bussen her om dagen, det var ei som luktet så forferdelig svette bak i bussen at jeg måtte reise meg og gå frem..[8D] har aldri skjedd før hehe
 
ORIGINAL: Fru Riskorn

Jepp!!! Jeg lukter meg frem til hva jeg har lyst til å handle på butikken. Mannen min vil ha meg med som sporhund på jakten. Når jeg går ute, så kan jeg si hva folk baker i husene eller hva de har på grillen. Jeg synes det er kjempegøy[:)]


Hehe, det foreslo sambo og sist; at Sika (hunden) kunne få hvile, så kunne jeg være med å finne elg [8D]
 
ORIGINAL: LaMona

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jepp!!! Jeg lukter meg frem til hva jeg har lyst til å handle på butikken. Mannen min vil ha meg med som sporhund på jakten. Når jeg går ute, så kan jeg si hva folk baker i husene eller hva de har på grillen. Jeg synes det er kjempegøy[:)]


Hehe, det foreslo sambo og sist; at Sika (hunden) kunne få hvile, så kunne jeg være med å finne elg [8D]

 
HAHA.. ser det for meg..
 
Oh yes! Både på godt og vondt[:'(]. Va innom eit vorspill der dei røyka inne. Måtte gå etter ca 20 min pga røyklukta. Og når eg kom heim måtte eg dusja og bytte klede. Til og med trusa stinka røyk[X(]. Har ikkje reagert sånn før og eg røyke ikkje
 
Jaja, det er godt å se at det er flere [;)] stakkars menn.. Ikke greit med alle forandringene [&:][8D]
 
Har ekstrem god luktesans denne gangen også... jeg synes det er plagsomt...
Er så mangen dårlige lukter ute og går i verden[8D] [:D]
Men av en eller annen grunn så klarer jeg ikke alltid å lukte at minsten har bæsjebleie...[8|][8D][:D]
 
Tell me about it![8D] Er helt ekstremt til tider. Igår var jeg på butikken og det STINKET spy der. Ingen andre som kjente d, men viste seg at det var en liten gutt som hadde kastet opp der for noen dager tilbake... Begynte virkelig å lure på hvordan hygiene den butikkken har liksom =P
Men syns d var ganske vilt at eg kunne lukte det så godt.. Klarer heller ikke være i nærheten av sambo når han kommer hjem fra jobb, før han har dusja =P Hyggelig dame, hæ?[8D]
Men godt å se at jeg ikke er alene om dette her[:D]
 
ORIGINAL: Skyline

Tell me about it![8D] Er helt ekstremt til tider. Igår var jeg på butikken og det STINKET spy der. Ingen andre som kjente d, men viste seg at det var en liten gutt som hadde kastet opp der for noen dager tilbake... Begynte virkelig å lure på hvordan hygiene den butikkken har liksom =P
Men syns d var ganske vilt at eg kunne lukte det så godt.. Klarer heller ikke være i nærheten av sambo når han kommer hjem fra jobb, før han har dusja =P Hyggelig dame, hæ?[8D]
Men godt å se at jeg ikke er alene om dette her[:D]


Hehe, skal trøste sambo med at han ikke er den eneste som dusjer seg nesten tørr i huden [;)]
 
Back
Topp