LaMona
Forumet er livet
Fikk det sist, og har det nesten like mye denne gangen [8D] jeg tenkte ikke så mye over det, men sambo husket det veldig godt, for han måtte dusje omentrent hver dag rett etter jobb hvis han skulle være sammen med meg [;)] var liksom velkomsthilsen hans etter en lang dag på jobb, koselig kvinnfolk! Hehe..
flere som har opplevd dette?
flere som har opplevd dette?