Ekstrem luktesans

Oktobermum39år

Blir kjent med forumet
Noen andre her som har dette som ett symptom?
Alt lukter mye mye mer enn før:yuck: og bare jeg åper kjøleskapet så lukter det ekstremt dårlig..... Selv om ingenting er gått ut på dato. Alt lukter ekkelt:wtf:
Alle lukter er forsterket... Kan ike huske jeg hadde det slik med de andre... Dette er 4 graviditeten :pompus:

Jepp. Alt lukter veldig mye mer enn vanlig. :P

Ja, har fått en helt syk luktesans. Når jeg er kvalm er det veldig slitsomt:yuck:

Jaa samme her. Hatt det likt med de første svangerskapene også. Mye mat jeg ikke får lyst på, og lukter alt altfor godt:cool::meh:

Huff ja, klager over at Hubby lukter salami og sur melk. Stakkaren har ikke spist salmi på årevis og det lille melkeglasset hver dag er vel ganske uskyldig :P

Ja, luktesansen er nok forsterket (dessverre) :P Sambo skulle steke seg bacon og jeg endte opp med å ta på munnbind for å kamuflere lukta som bredte seg ut i hele leiligheten... haha. Elsker jo normalt sett lukten av stekt bacon, men ikke nå lengre. Men gleder meg til våren og sommeren når jeg kan lukte blomstene bedre enn før

Samme her! Jeg har svært dårlig luktesans til vanlig, nå er det stikk motsatt.

Yup, alt lukter 10 millioner ganger mer enn før:arghh::puke Hatt det sånn i hver graviditet:shifty:

Her å, luktet godt fra før av så nå er det jo helt krise. Haha:hilarious:

Jeg hadde mer luktesans sist svangerskap :p jeg reagerer på noen lukter, men forrige svangerskap var det flere ting som jeg rett og slett ikke taklet :p slik som grill-lukt :wtf:

Back
Topp