Ekstrem kløe

Lina88

Forelsket i forumet
Jeg klør og klør og klør! Jeg sliter med å sovne på kvelden. Jeg smører meg med fuktighetskrem etter hver dusj og bruker ikke noe nytt vaskemiddel eller lignende. Det klør bare jeg sitter i ro, spesielt med klær på. Har lest om svangerskapskløe, men det sto at det ofte klør mye under føttene og hendene i så fall, men har ikke merket noe til dette enda. Men kan kanskje være det selvom det ikke klør akkurat der?

Noen som har tips eller råd? Jeg blir gal :banghead:
Er 13+5 idag.
 
Samme her! Klødd meg til blods på legger og lår. Er plaget med tørr hud når det nærmer seg minusgrader og har dette når jeg ikke er gravid også, men verre som gravid. Driver og tester ulike kremer for å se om noe hjelper.
 
Samme her! Klødd meg til blods på legger og lår. Er plaget med tørr hud når det nærmer seg minusgrader og har dette når jeg ikke er gravid også, men verre som gravid. Driver og tester ulike kremer for å se om noe hjelper.
Huff, jeg sliter med det samme. Blir alltid veldig tørr i huden når det blir kaldere
 
Samme her! Klødd meg til blods på legger og lår. Er plaget med tørr hud når det nærmer seg minusgrader og har dette når jeg ikke er gravid også, men verre som gravid. Driver og tester ulike kremer for å se om noe hjelper.

Er nok kaldere vær og tørr hud som gir kløe her også. Smører meg inn så ofte jeg kan!
 
Det klør så på leggene! Blir gal snart - flere gode tips til hva som kan hjelpe?
 
Back
Topp