Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi ønsker oss ting vi trenger fremover til jul og tenkte på det plast"settet" til tripp trapp. Men hva er forskjellen på dette og det putesettet??
Noen som vet? Skal man ha begge?
Har dere bordet i tillegg? Herregud blir jo nesten like dyrt som stolenVi har plast "settet" du tenker på, med pute trekk som vi setter over![]()
vi ønsker oss ting vi trenger fremover til jul og tenkte på det plast"settet" til tripp trapp. Men hva er forskjellen på dette og det putesettet??
Har dere bordet i tillegg? Herregud blir jo nesten like dyrt som stolen![]()
Jepp, blir plastsett her og muligens bordEtter to barn i tripptrappstol vil jeg si at putesettet er bortkastetMen det er bare min mening da. Når de begynner med mat og spesielt når de begynner å spise selv er det mye lettere å bare vaske stolen. Grøt blir som lim og man vasker og vasker. Da ser ikke jeg helt poenget
Plastsettet må man ha som bøyle dersom de små skal sitte i tripptrappstol, finnes vel ikke kun bøyle i tre i butikkene lengre? På det plastsettet er det god ryggstøtte til de små også.
Da ble det plastsett, bord og seler. Har trålet Finn etter brukt, men ingen i nærheten som selger. Fikk penger av familie for å kjøpe julegaver så da ble det full pakke.
Kjøpte seler og, han er allerede ekstremt aktiv så har ikke troa på at han vil sitte stille![]()
Etter to barn i tripptrappstol vil jeg si at putesettet er bortkastetMen det er bare min mening da. Når de begynner med mat og spesielt når de begynner å spise selv er det mye lettere å bare vaske stolen. Grøt blir som lim og man vasker og vasker. Da ser ikke jeg helt poenget
Plastsettet må man ha som bøyle dersom de små skal sitte i tripptrappstol, finnes vel ikke kun bøyle i tre i butikkene lengre? På det plastsettet er det god ryggstøtte til de små også.
Har lett på grupper der og, men ikke funnet. også skulle jeg ha det i samme farge som stolen, det gjorde det litt vanskeligere :/Så bra. Da ble det daI ettertid vil jeg veldig anbefale deg å bruke kjøp/brukt sider på fb. Jeg har kjøpt mye der, og spart myyye penger på det. Er jo som nytt det meste.