Ekstrautstyr tripp trapp stol

Gulo

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
vi ønsker oss ting vi trenger fremover til jul og tenkte på det plast"settet" til tripp trapp. Men hva er forskjellen på dette og det putesettet??
Noen som vet? Skal man ha begge?

vi ønsker oss ting vi trenger fremover til jul og tenkte på det plast"settet" til tripp trapp. Men hva er forskjellen på dette og det putesettet??

Vi har plast "settet" du tenker på, med pute trekk som vi setter over :-)

Man må vel ikke ha putesettet, men det er vel for å gjøre plastsettet mer behagelig:) slik jeg har forstått det:) tenkte på å ønske oss putesettet og brettet til jul vi også, siden vi allerede har kjøpt plastsettet:)

Vi har gammel type stol og har derfor kun bøyle med rem. Holder i massevis.

Prøvde med en pute i ryggen i starten da storebror skulle begynne å sitte i den og droppet å kjøpe det pute greiene til stolen da det fort blir gris og det da bare ville ende med at det måtte til vask og om det blir for ofte så hadde jeg bare pakket det bort/solgt det.

Jeg kjøpte tripp trapp brukt til 240 kr, malte den hvit og er så god som ny :) Kjøpte plastikksete, bord og putesett for 300 kr. Altså alt for 540 kr :) Verdt å sjekke lokale kjøp og salg grupper på Facebook eller finn :)

Etter to barn i tripptrappstol vil jeg si at putesettet er bortkastet☺️ Men det er bare min mening da. Når de begynner med mat og spesielt når de begynner å spise selv er det mye lettere å bare vaske stolen. Grøt blir som lim og man vasker og vasker. Da ser ikke jeg helt poenget☺️ Plastsettet må man ha som bøyle dersom de små skal sitte i tripptrappstol, finnes vel ikke kun bøyle i tre i butikkene lengre? På det plastsettet er det god ryggstøtte til de små også.

Etter to barn i tripptrappstol vil jeg si at putesettet er bortkastet☺️ Men det er bare min mening da. Når de begynner med mat og spesielt når de begynner å spise selv er det mye lettere å bare vaske stolen. Grøt blir som lim og man vasker og vasker. Da ser ikke jeg helt poenget☺️ Plastsettet må man ha som bøyle dersom de små skal sitte i tripptrappstol, finnes vel ikke kun bøyle i tre i butikkene lengre? På det plastsettet er det god ryggstøtte til de små også.
Jepp, blir plastsett her og muligens bord :)

Ryggstøtten kan klemmes inn på gammel modell også (vi har i alle fall en som vi har brukt til storebror sin stol som vi skal bruke til lillesøster når hun skal skifte fra newborn setet :) Grugleder meg over at det ikke er så lenge til vi kan skifte

Da ble det plastsett, bord og seler. Har trålet Finn etter brukt, men ingen i nærheten som selger. Fikk penger av familie for å kjøpe julegaver så da ble det full pakke.

Kjøpte seler og, han er allerede ekstremt aktiv så har ikke troa på at han vil sitte stille :)

Da ble det plastsett, bord og seler. Har trålet Finn etter brukt, men ingen i nærheten som selger. Fikk penger av familie for å kjøpe julegaver så da ble det full pakke.

Kjøpte seler og, han er allerede ekstremt aktiv så har ikke troa på at han vil sitte stille :)

Så bra. Da ble det da:) I ettertid vil jeg veldig anbefale deg å bruke kjøp/brukt sider på fb. Jeg har kjøpt mye der, og spart myyye penger på det. Er jo som nytt det meste.

Enig i at puten er overflødig. For oss var bordet det også; vi bruker spisebordet og har en vanlig "spisestol" fra IKEA i tillegg med bord.
Bøylene i tre må høvles ned for å passe til de nye stolene, og det nye plastsettet passer ikke til de gamle stolene med mindre de gamle høvles ned. (Men det er mulig.)

Så bra. Da ble det da:) I ettertid vil jeg veldig anbefale deg å bruke kjøp/brukt sider på fb. Jeg har kjøpt mye der, og spart myyye penger på det. Er jo som nytt det meste.
Har lett på grupper der og, men ikke funnet. også skulle jeg ha det i samme farge som stolen, det gjorde det litt vanskeligere :/

Back
Topp