Ekstra vogn

sommerfugl84

1+1=3
Februarlykke 2016
Jeg er på jakt etter en vogn som er liten og nett sammenslått som jeg kan ha i bilen, og bruke på spontane turer, reiser etc.
Jeg vil helst at den skal kunne legges helt flatt i liggestilling, og at man ikke trenger å demontere noe (feks sittedel fra understell) for å legge den sammen.
En fordel er jo at den er lett og enkel og manøvrere...
Tips?

Kan zapp xtra 2 være noe, eller tenker du mer vogn enn trille, type babyjogger?

Vi har zapp xtra, da må vi ta av setet, på den nye må man ikke det

Vi har babyjogger city mini til å ha i bilen konstant. Der blir ganske liten og er veldig lett å legge sammen. Bare en stropp du drar i på setet.

Babyjogger er jo veldig praktisk..
Bortsett fra baby fremovervendt, ja.
Mange synes det er ok, jeg takler det ikke. I slett ikke i en slik setting som vogna i bilen blir brukt, på butikken og sånn. For mange innrykk for lille, uten å se meg.

Vi har altså zapp xtra og adapter til bilstolen. Nå så lenge hun har den stolen bruker vi det sånn. Men setet på xapp'en kan brukes bakovervendt, sånn jeg og mine unger fungerer har vi vel aldri hatt den montert andre veien.

Derfor solgte vi babyjogger-vogna vår. Hadde en City elite til eldste da yngste overtok emmaljungaen. Han ble trillet til bhg i den,men den ordningen varte bare noen mnd og vogna kvittet jeg meg med.

Men folk er forskjellige. De fleste elsker jo babyjogger

Bortsett fra baby fremovervendt, ja.
Mange synes det er ok, jeg takler det ikke. I slett ikke i en slik setting som vogna i bilen blir brukt, på butikken og sånn. For mange innrykk for lille, uten å se meg.

Vi har altså zapp xtra og adapter til bilstolen. Nå så lenge hun har den stolen bruker vi det sånn. Men setet på xapp'en kan brukes bakovervendt, sånn jeg og mine unger fungerer har vi vel aldri hatt den montert andre veien.

Derfor solgte vi babyjogger-vogna vår. Hadde en City elite til eldste da yngste overtok emmaljungaen. Han ble trillet til bhg i den,men den ordningen varte bare noen mnd og vogna kvittet jeg meg med.

Men folk er forskjellige. De fleste elsker jo babyjogger
Det er sant.. Jeg kan heller ikke ha de vendt fra meg. Føler jeg går glipp av veldig mye. Liker derfor godt bæresjal/sele på sentre hvis jeg ikke orker å dra med vogn i bilen.

Ellers er babyzen yoyo ganske snedig?! :)

Back
Topp