Ekstra utstyr til vogn

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hva slags (ekstra) utstyr anbefaler dere til vogna?

Vi har ingen ekstrautstyr nå, men ønsker meg koppholder og håndmuffer!

Regntrekk selvsagt, men det regnes vel nesten ikke som ekstrautstyr. Jeg har en vogn organizer som jeg også bruker som flaskeholder :)

Absolutt koppeholder :happy: jeg lurer også på slike håndmuffer :D

Regntrekk og myggtrekk så klart, men er vel kanskje ikke «ekstrautstyr», paraply mot solen har vi ikke enda, men må nok kjøpes til våren. Har også et refleksbånd som går rundt hele bag delen.

Ellers har vi vognorganisator med koppholder som er veldig nyttig. Håndmuffer skal jeg helt klart ha, iskaldt på hendene å kjøre i minusgrader og vind fant jeg ut [emoji28]

Vi har regntrekk og myggnetting så klart.
En orginizer som jeg bruker som koppholder også og kroker til å henge ting på. Har babyjogger og litt kronglete å komme til under vogna, så krokene er fine.
Ellers har guttungen brett, med koppholder isteden for bøyle.

Jeg har koppholder og håndmuffe, håndmuffen fulgte med ogna og jeg liker den ikke. Står for tett på håndtaket ifht hvordan jeg synes det er behagelig å holde, på en måte.. litt vanskelig å forklare.

Jeg har koppholder og håndmuffe, håndmuffen fulgte med ogna og jeg liker den ikke. Står for tett på håndtaket ifht hvordan jeg synes det er behagelig å holde, på en måte.. litt vanskelig å forklare.

Skjønner hva du mener, det har jeg aldri tenkt på faktisk. Men finnes vel en variant med to separate? Kanskje det hadde vært noe..

Skjønner hva du mener, det har jeg aldri tenkt på faktisk. Men finnes vel en variant med to separate? Kanskje det hadde vært noe..

Har to separate. Har dobbelvogn og holder derfor mye bredere enn en vanlig håndmuffe. Med to separate kan man plassere de akkurat der man holder hendene.

Har to separate. Har dobbelvogn og holder derfor mye bredere enn en vanlig håndmuffe. Med to separate kan man plassere de akkurat der man holder hendene.
Separate er nok mye bedre ja, mine henger sammen og det er ikke særlig praktisk, da bruker jeg heller votter..

Jeg ser hun jeg quota over her har separate så det finnes gelt siklett å få tak i selv om man ikke har dobbeltvodn også. De er nok mye mer praktiske enn den jeg har.

Koppholder og kroker til å feste stelleveska hvis det er ekstrautstyr [emoji848] synes også det er veldig kjekt med sånn håndmuffer på vinteren.

Klarer meg helt fint med myggnett, regntrekk, bilstoladapter og ekstra solskygging. Pluss refleks så klart og det oppi vognen (vognposer, tepper, lammeskinn). Bruker ikke krokene eller den koppeholderen så mye foreløig, men blir nok mer brukt etterhvert.

Back
Topp