"ekstra" ultralyd?

Mailykke2

Forelsket i forumet
Noen som vet hvor store sjansene er for at jeg kan få en ny ultralyd ettersom sambo ikke fikk være med, og han ikke kunne si kjønnet på apekatten i magen?:p vil vite kjønnet!!
 
Tror vel kanskje ikke du får noe ny time av den grunn:) Men er jo lov å håpe da:)
Dere kan jo bestille 3D Ul
 
Vil nok tro dere må ta den privat da.
UL er primært for å se om bebisen er frisk. Lykke til :)
 
Det kan vel bestilles privat hvis ikke jordmor eller lege har. Jordmoren min tar 300 kr for 2D og 750 kr for 3D hvis jeg ønsker ekstra UL :)
 
Får nok ikke ny UL, med mindre dere tar det privat og betaler selv....
UL er for å sjekke at alt er som det skal med lille i magen, at man får vite kjønn er bare en bonus :)
Men hvorfor byttet du ikke timen siden din sambo ikke kunne være med?
 


Ariana skrev:
Får nok ikke ny UL, med mindre dere tar det privat og betaler selv....
UL er for å sjekke at alt er som det skal med lille i magen, at man får vite kjønn er bare en bonus :)
Men hvorfor byttet du ikke timen siden din sambo ikke kunne være med?


Sign:)
 
Tror nok og det er sånn som de over skriver, desverre! UL er jo for å se om alt er greit med babyen og det er jo dyrt for staten. Så å få en nye ul "bare" for å se kjønn og for at sambo kan være med blir nok vanskelig. Det må nok dere ta privat.. Men for all del, det skader jo ikke å spørre;) Alle leger er forskjellige :)
 
vet den ordinære er for å se om babyen er frisk, og det er jo det viktigste :)
Heldigvis så alt helt topp ut, og lille apekatten vinket stolt til oss :)

Noen osm vet hvor mye det koster for vanlig ultralyd i Kr.sand?? og hvor den evt kan tas? :P
 
At samboeren din ikke fikk være med er ikke noen grunn. Men har hørt om mange som har fått ekstr UL fordi at de ikke har kunnet se kjønnet :)
 


Ariana skrev:
Får nok ikke ny UL, med mindre dere tar det privat og betaler selv....
UL er for å sjekke at alt er som det skal med lille i magen, at man får vite kjønn er bare en bonus :)
Men hvorfor byttet du ikke timen siden din sambo ikke kunne være med?



Prøvde å bytte, tro meg, men de var helt fulle :/ så det var nå eller i januar, og det hadde blitt noe sent :p
 
Du får nok ikke ny time til UL, men 3D er det absolutt verdt å ta!
 


Usynlig skrev:
Du får nok ikke ny time til UL, men 3D er det absolutt verdt å ta!



Tror også det skal mye til at du får ny UL, men signerer Usynlig på at 3D er kjekt :D
 
Ring nå bare å hør med dem :)
 
Tronstad på elvebredden tar privat ul:) tror det koster ca 900..
 
Back
Topp