Ekstra ul

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Har alle her inne vært på ekstra ul? Enten privat eller fått mer enn den oul?

Jeg tok UL privat i uke 7 for å bekrefte graviditet. Mistet i uke 8 før, så tenkte det var for lenge å vente til OUL.

Jeg hadde tre tidlige ul på sykehuset før oul ettersom jeg mistet tre ganger på rad i 2015/2016.

Med førstemann bestilte jeg en privat ul (3d) i tillegg til oul.

En privat i uke 7,oppfølging på sykehuset i uke 12. Så ville utrolig nok mannen på 3D så endte opp med det i uke 29 også skal jeg på vekstestimering med ul på sykehuset i morgen. Ble visst ganske mange til slutt!

Var på privat tidlig ultralyd i uke 12 for å bekrefte liv, og sjekke for eventuelle større avvik. Så den ordinære, så en 3D i uke 25. Nå har jeg fått hatt en på sykehuset i uke 34 pga svangerskapskløe/svangerskapsdiabetes. Har kontroll på sykehuset imorgen men vet ikke om det er ultralyd da..

Her har det blitt ganske mange når jeg tenker meg om [emoji12]To private før oul pga nysgjerrighet. Så en ul der studenter fikk prøvd seg, deretter en for å bekrefte at morkake hadde trukket seg oppover, og så en til for ikke så lenge siden da jeg var en natt på føden med litt smerter og modning [emoji4] blitt 6 i alt altså [emoji170]

Tidlig ul i uke 13 hos privat jordmor. Gjort det med alle mine tre :) kun for nysgjerrighets skyld.
Legen min har ul-apperat og han blir supergira når han får lov å teste det ut så jeg har vel testa d på de fleste kontroller.

Med de to andre hadde vi 3D ul. Men ikke denne gang :)

Fikk tidlig ul i uke 7 og 10 pga tidligere sa. Så oul i uke 18. Nå blir jeg antakelig henvist igjen (uke 37) fordi jordmor ville ha bekreftet noe. Mest sannsynlig er alt bra, men hun ville ha en "second opinion".

Nei. Jeg har bare vært på ordinær ultralyd. :-)

Jeg har vært på 10-11 tror jeg,men det er fordi jeg får så mange jeg vil pga senabort tidligere. Det har beroliget meg veldig så er glad for det:)

Jeg har hatt ekstremt mange pga høyrisikograviditet. Ukentlig ul siden uke 26 nå. Og hadde mange før det også.

Ja, pga høyrisikosvangerskap.

Privat i uke 12 og OUL.

Hadde en privat i uke 12, så måtte vi to ganger inn for den ordinære siden Mini lå så vanskelig til, og nå må vi jammenmeg inn igjen en gang til i uke 36+6 for å sjekke leiet, så har blitt litt flere enn vi hadde tenkt det skulle bli :P

Vært på 7 så langt pga tidligere sa og en operasjon sommeren 2015 hvor jeg fjernet en borderline cyste, venstre eggstokk og fettforklet. Er superfornøyd med oppfølging [emoji1] skal på ny ul på tirsdag for å sjekke leiet ettersom snuppa lå med rompa ned sist kontroll. Så får vi ta det derfra om det blir flere[emoji4]

Fikk henvisning til tul da det var usikkert hvor langt jeg var på vei (ikke planlagt gravid, gikk på prevensjon) - så var på det i uke 12+4, også oul [emoji5]

Vi tok en i uke 9 privat, ellers har det bare vært OUL.

Jeg hadde ul uke 6+0 for å sjekke at svangerskapet var i livmor og ikke utenfor. Pga tidligere exu.
18+3 OUL, 24+0 for å se på hjertet, da det var vanskelig å se på OUL og 32+5 for å sjekke hvorfor jeg fikk så innmari med smerter og rier... alle de på sykehus.
Samt en privat 3D uke 31+3

Var til vekstkontroll uke 28 pga høyt blodtrykk i forrige svangerskap.

Back
Topp