ekstra ul???

SolGløtt86

Forelsket i forumet
hei er det noen som skal på ekstra ul der de måler hvor stor babyen er nå?
vet dere evt om de måler bekkenet også da? legen min har sendt brev om ønske til sykehuset så jeg får håpe jeg kan få en ul til.
Når er det vanlig at babyen fester seg?

okei, håpe det går bra. jeg var ca 4000gr og ene søsteren min var 4750gr så det hadde vært litt greit å fått sjekket det [:)]
takk for svar [;)]

Jeg ble henvist av jordmor til min fødselslege GYN for vekstestimering i uke 32. Hun sa hun tilbyr alle gravide i uke 32 en slik estimering. Å det takket jeg ja til. Så det skal vi den 20 april.

Jeg var inne igår faktisk[;)] Og han målte bare kjappt på babyen. Og satte mål ut fra det. Men jeg hadde nok sport hva de mente om bekkenet med det samme viss du skal inn. Kanskje de kunne vert grei å sagt noe om det i samme slengen.

Skal på vekstkontroll til onsdag,var det sist å i uke 32, da målte han nøye og vi fikk å se lille i 3D(fikk 3D bilder og film for 80,-)

Men ville nok hørt om de kunne skjekke bekkenet,hvis de ikke må ta røntgen av det da.

Får alle tilbud om en UL i uke 32?? jeg vill så gjerne se prinsen min en gang til før han kommer ut=)

Ang festing, så sa legen min på sykehuset at etetr uke 36 vil de helst at babyen har lagt seg med hodet ned. men når det fester seg vet jeg ikke helt..

hm jeg fikk ikke tilbud om det fra jordmoren jeg går til... jeg spurte legen min for jeg hadde sett at nogen her på BV skulle...
3d bilder og film for 80kr??? å halle, her måtte vi punge ut 1500-, å vi fikk ikke film engang, pga han lå inn mot ryggen da, men alikevell...håper jeg får komme til ny ul da..  hadde vært kjekt å sett prinsen en gan til før fødselen ja [;)] å for å vite hvor stor han er nå [:)] kjenner han er blitt større nå ja og har det litt trangt inni her [;)]

Back
Topp