Pga sterke kynnere henviste legen min meg til gyn. pol, og legen der foretok ul - både innvendig og utvendig. Jeg fikk SJOKK!!!! For det var ikke bare ETT foster der, det var TO!!!!!!!! Eneggede tvillinger!!! Legen kunne ikke se hvilket kjønn, men at det var to livlige krabater som bokset hverandre på nesa, det var det ingen tvil om! Ny, ordinær UL er 21. august [:)]
Har lagt meg nedpå litt, prøver å komme meg av sjokket... Vi som liksom bare skulle ha en attpåklatt til de to flotte jentene våre da, hehehe.. Pappaen fikk bakoversveis da jeg ringte og fortalte nyheten, vi hadde totalt latterkick begge to. Nå er jeg spent på om det fortsatt blir januar-klubb på meg eller hva, for så vidt jeg har hørt pleier ikke tvillingfødsler å gå til termin... noen som har mer info til meg så blir jeg glad!!!
Hilsen en sjokkert men lykkelig tvillingmamma-to-be....
Har lagt meg nedpå litt, prøver å komme meg av sjokket... Vi som liksom bare skulle ha en attpåklatt til de to flotte jentene våre da, hehehe.. Pappaen fikk bakoversveis da jeg ringte og fortalte nyheten, vi hadde totalt latterkick begge to. Nå er jeg spent på om det fortsatt blir januar-klubb på meg eller hva, for så vidt jeg har hørt pleier ikke tvillingfødsler å gå til termin... noen som har mer info til meg så blir jeg glad!!!
Hilsen en sjokkert men lykkelig tvillingmamma-to-be....
så herlig