Ekstra sjukt barn dagar?

sogn78

Forumet er livet
VIP
Yngste har vore veldig ofte sjuk etter han hadde Kawasaki (som også er ein febersjukdom, ikkje berre ein motorsykkel;)) for eit år sidan. Fastlegen nevnte barneastma diagnose og inhalasjonar, så eg har bestilt ny legetime.
Men vil ei slik diagnose gi fleire sjukt barn dagar? Kva må gjerast for å få det, er det legen som søker til NAV? Tar det i tilfelle lang tid å få innvilga?
Eg har kun to dagar igjen resten av året, og det kjem jo aldri livet til å holde....
Nokon som har peiling?
På forhånd takk:)

Last edited:
Aner ikke hva man har krav på

Astma gir økt sykt barn dager ja. Og de kan brukes på alle barn i familien under 12 år ;-)
De er ikke bare forbeholdt det kronisk syke barnet.
Takk for svar, da håpar eg det går an å få det i år, at me ikkje må vente til neste år med å få det:) Veit du kor mange ekstra dager det er snakk om, eller varierer det kanskje?

Takk for svar, da håpar eg det går an å få det i år, at me ikkje må vente til neste år med å få det:) Veit du kor mange ekstra dager det er snakk om, eller varierer det kanskje?
Går som regel fort å få svar.
Legen må fylle ut er skjema med diagnose som sendes nav.

Her har både samboer og jeg fått 10 ekstra dager selv, så vi har nå 40 dager i året totalt

Her har både samboer og jeg fått 10 ekstra dager selv, så vi har nå 40 dager i året totalt
Så bra! Håpar jo han blir mindre sjuk framover, men to dagar er jo uansett lite:(
Skal få legen til å sende skjema. Tusen takk for svar:)

Så bra! Håpar jo han blir mindre sjuk framover, men to dagar er jo uansett lite:(
Skal få legen til å sende skjema. Tusen takk for svar:)
Bare hyggelig.

Greit å ha det i orden.

Her har vi fått utvidet rett ut 2020, da er hun 8 år. Så får vi se om vi trenger det videre.

Sniker inn et lite spm:P hvor mange dager har man? Får man fler med fler unger? Vet det var 10 når jeg bare hadde en, men nå som jeg har to barn er det samme antall syktbarndager?

For funksjonshemma/kronisk sjukt barn kan ein søke om utvida sjukedagar. Får ein det innvilga får ein dobbelt så mange dagar å ta av (10 ekstra til mor og 10 ekstra til far. Ev. 20 ekstra om ein er aleine om omsorga.). Ein søker til nav, må ha legeerklæring og sjukdommen/tilstanden til barnet må vere på lista over det nav godkjenner (klarte ikkje finne den oversikta no, men det gjeld rundt 30 diagnosar, astma er ein av dei).

Her gjekk søknaden kjapt og greitt, ein skal kunne begynne å bruke av dei ekstra dagane så snart det er innvilga. Utvida rett til sjukt barn-dagar gjeld forresten fram til barnet er 18 år (veit ikkje om ein etter kvart som barnet blir eldre må dokumentere at det er eit reelt behov), mot 12 år hos friske barn.

Back
Topp