Det blir cruella light ;-)Hmm, da er det kanskje litt feil å være helt cruella deville. Søren da.du får få venninnen din til å mase på ham!
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir cruella light ;-)Hmm, da er det kanskje litt feil å være helt cruella deville. Søren da.du får få venninnen din til å mase på ham!
wihiiJuhoo, inne på topp 100aldri vært før.
Funker nok det også!Det blir cruella light ;-)
Topp 20 er long gone for de fleste, disse aprildamene er alt for skravlete.Oioi, tror kanskje det er bare å gi opp topp 20 altså, er ikke engang kommer inn på topp 100! Haha
Herlighet så de skravlerTopp 20 er long gone for de fleste, disse aprildamene er alt for skravlete.![]()
Skulle tro de fikk betalt for det! Oh wait, på en måte gjør de jo det!Herlighet så de skravler![]()
Haha ja, in a waySkulle tro de fikk betalt for det! Oh wait, på en måte gjør de jo det!![]()
bare 100 per dag daJeg ser at jeg har klatret helt opp til plass 58! Haha! Bare 1000 innlegg igjen, liksom.![]()
Jeg syns det er mye, jeg.bare 100 per dag da![]()
Du klarer vel det?!?!Jeg ser at jeg har klatret helt opp til plass 58! Haha! Bare 1000 innlegg igjen, liksom.![]()
Ikke om jeg må snakke med meg selv. Det er måte på hvor mye fornuftig som kommer ut av kjeften min, altså.Du klarer vel det?!?!![]()
Må det være fornuftig da?Ikke om jeg må snakke med meg selv. Det er måte på hvor mye fornuftig som kommer ut av kjeften min, altså.![]()
tror ganske mye av det vi skravler om her ikke er så fornuftigMå det være fornuftig da?![]()
Krig? War? Hva er krigSkal ikke si noe jeg, har ikke engang klart å komme meg på topp 100![]()
Er mye når det ikke er krig ja! Men du og du som vi skravla i de krigene!
Hva, var du ikke med på krigene? Syns liksom du alltid har vært her!Krig? War? Hva er krigjeg vil også krige
![]()