Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, sår rumpe er skikkelig kjipt Søte Jo som ikke har tid til å ta pause fra leken!Tipper dei var ute :/ med ullkle og vinterdress er det ikkje alltid så lett å merke. Han pleier å seie ifrå, men har han det veldig kjekt seier han ikkje alltid ifrå.. så dei kom og forklarte situasjonen når eg henta.. og jo prata om det i bilen at favorittanta hadde blåsa på rompa hans
Hun er skikkelig pen! Sånn at ikke bare små guttunger vil at hun skal blåse på stumpen deres, for å si det sånn ;pHa ha ha. Har han en favoritt. så søtt.
Hun er skikkelig pen! Sånn at ikke bare små guttunger vil at hun skal blåse på stumpen deres, for å si det sånn ;p
Det artige er jo hvordan M. Vet det. Har S sendt bilde.Hehe, opptar du begge filer eller har din andre halvdel fortalt deg det?
Det artige er jo hvordan M. Vet det. Har S sendt bilde.
Fort gjort.Ja, se det ja.. Blandet sammen de to jeg
Fort gjort.
Har du sendt bilde.Hahaha m <3 du tenker på den forrige favoritten hans første forelskelse trur iallefall det er det nærmaste vi kunne komme forelskelse i så ung alder iallefall ho es veldig søt, ja
Åh! Ny favoritt?Hahaha m <3 du tenker på den forrige favoritten hans første forelskelse trur iallefall det er det nærmaste vi kunne komme forelskelse i så ung alder iallefall ho es veldig søt, ja
Linket på FB FnisHar du sendt bilde.
Dere to altså.Linket på FB Fnis
Det er lenge siaDere to altså.
Ni også... Prøvde å trekke meg ut, då beit han fast... Takk for den.Tror I. Bruker meg som smokk. Sutter en gang iblant bare.