Ekstra premie(r) Termingruppekonkurransen!

HUff. skifter de ikke på ungene. :O Vi skal ut og handle snart vi nå venter bare på tregesambo. Godt du er tilbake. :)
 
Tipper dei var ute :/ med ullkle og vinterdress er det ikkje alltid så lett å merke. Han pleier å seie ifrå, men har han det veldig kjekt seier han ikkje alltid ifrå.. så dei kom og forklarte situasjonen når eg henta.. og jo prata om det i bilen at favorittanta hadde blåsa på rompa hans :p
 
Ha ha ha. Har han en favoritt. så søtt.
 
Tipper dei var ute :/ med ullkle og vinterdress er det ikkje alltid så lett å merke. Han pleier å seie ifrå, men har han det veldig kjekt seier han ikkje alltid ifrå.. så dei kom og forklarte situasjonen når eg henta.. og jo prata om det i bilen at favorittanta hadde blåsa på rompa hans :p
Uff, sår rumpe er skikkelig kjipt :( Søte Jo som ikke har tid til å ta pause fra leken!
 
Ha ha ha. Har han en favoritt. så søtt.
Hun er skikkelig pen! Sånn at ikke bare små guttunger vil at hun skal blåse på stumpen deres, for å si det sånn ;p
 
Ha ha hvordan vet du det. :p
 
Hun er skikkelig pen! Sånn at ikke bare små guttunger vil at hun skal blåse på stumpen deres, for å si det sånn ;p

Hehe, opptar du begge filer eller har din andre halvdel fortalt deg det?
 
Hahaha :):) m <3 du tenker på den forrige favoritten ;) hans første forelskelse ;) trur iallefall det er det nærmaste vi kunne komme forelskelse i så ung alder iallefall ;) ho es veldig søt, ja :)
 
Hahaha :):) m <3 du tenker på den forrige favoritten ;) hans første forelskelse ;) trur iallefall det er det nærmaste vi kunne komme forelskelse i så ung alder iallefall ;) ho es veldig søt, ja :)
Har du sendt bilde.
 
Hahaha :):) m <3 du tenker på den forrige favoritten ;) hans første forelskelse ;) trur iallefall det er det nærmaste vi kunne komme forelskelse i så ung alder iallefall ;) ho es veldig søt, ja :)
Åh! Ny favoritt? :)
 
Tror I. Bruker meg som smokk. Sutter en gang iblant bare.
 
Jeg er "ute" men skal ordne meg slik at jeg er klar for å legge meg neste gang han knirker. Tror sambo kan bli litt sur hvis jeg er for mye her inne i morgen. :(
 
Back
Topp