Ekstra hormonell

Flo87

Elsker forumet
Huff... Skulle fylle meg ett glass med vann på kjøkkenet nå, og så er det tydeligvis noe galt med vannlåsen på vasken, for plutselig sto jeg med ett basseng rundt føttene og inni kjøkkenskapet...
Er ikke bare bare å ha noen ekstra kilo på kroppen, og skulle handle fort å finne frem håndkler og tørke opp.. Svimmel og litt irritert blir jeg omsider ferdig, men da kommer følelsene gitt. Setter meg rett ned på kjøkkengulvet og gråter store tårer.. Har nå grått i en halvtime, og sendt litt mld med ei venninne av meg... Og tror dere ikke plutselig det banker på døra, og jeg har ei venninne med MELKESJOKOLADE i hånda stående der.. Snakk om GODE VENNER! [:)]
Så da måtte jeg jo såklart gråte enda litt mer... Huff...

utrolig koselig!! [:D]

ORIGINAL: Pønsi

Ååååhh! Så koselig [:)]

kjenner meg igjen i den altså! stooore krokodilletårer! men sånn er det bare....
godt du har ei så søt og god venninne da! som vet akkurat hva du trenger[:)]

Godt å ha noen gode venninner i nærheten.
Det føler jeg at jeg mangler.... Har jo noen gode venninner, men de bor et stykke unna dessverre.

Skjønner godt hvordan du har det nå ja[;)] Godt at man har gode venner da[:)]

Hehe, skal ikke være bare bare for tiden altså. Var innom å leste innlegget mitt her igjen nå, og kjente jammen at tårene presset på NOK en gang [;)] Selvom det egentlig har gått over for lenge siden håpløsheten jeg følte når alt vannet kom... Måtte le litt for meg selv, når jeg kom til å tenke på at tenk om det hadde vært fostervannet som hadde rent utover [:D] Er vel lov å håpe om at det også skjer snart!
I mellomtiden skal jeg vise min gode venninne av hun settes stor pris på - godt å ha sin beste venninne bare 7 minutter unna altså!

Back
Topp