Ekstra glød?

Hmmmmmm

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Hahahaha da jeg gikk til jobb i dag så traff jeg på en kamerat som jeg ikke har snakket med på ett par uker. Jeg gikk der og var litt frustrert ettersom det absolutt ikke vil stoppe å snø. Følte meg ikke tipp topp for å si det sånn.

Han spør meg hvordan det går? Joda, svarer jeg. Det går bra.
Ja, du gløder sier han! WHAT?? Har aldri sett denne her berømte gløden på meg eller andre gravide før. Han vet ikke at jeg er gravid men jeg følte meg utrolig gjennomsiktig et lite øyeblikk der.

Flere glødere der ute? ;)

• Liker
Reactions: Mae
Hehe, så koselig da! :) jeg ser mest grå ut tror jeg :p ikke så mye energi for tiden, så kan ikke tenke meg at det er noe særlig glød :p

Tok det som et kjempe kompliment men flirte godt for meg selv etterpå for jeg føler meg også mer grå for tiden :P

Så herlig :) ikke mye glød her! Heller Mørk under øynene og blek :p Jeg ble spurt om jeg var gravid av samboeren til svigerfar, hun sa at jeg hadde en skygge under nesa. Se etter selv i speilet neste gang. (?) :p

Det er nesten litt sånn at hvis det ser ut som man gløder så vil man jo føle det selv! Håper jeg også gløder selv om jeg føler meg grå :p hehe. Morsom historie da :)

Med den rødblussede huden og alle kvisene som stadig popper opp i ansiktet mitt, føler jeg egentlig også at jeg gløder... Men ikke på en positiv måte.

Hormoner - oh joy! :hello2

Bare samboeren her som påstår at jeg gløder :p
Var på jobb igår og fikk beskjed om at jeg så skikkelig bleik å sliten ut :p

Jeg ser nok bare sliten ut :p men kollegaen som er gravid så helt GRÅ ut! Men hun har vært skikkelig dårlig da :p

Føler absolutt ikke at jeg gløder. Men jeg er nok rødere i kinnene enn det jeg vanligvis er, på grunn av den høye kroppstemperaturen. Har konstant roser i kinnene så jeg gruer meg litt til helga når jeg skal hjem til mamma og pappa for mamma har en egen "graviditetsradar" som er helt vill :P Og jeg skal sove hos dem i hele tre netter.. jaja... store gensere, tights og pudder må nok pakkes :P

kjæresten min sier at jeg ser ekstra bra ut for tiden :p Jeg har gått uten sminke siden nyttårsaften, så jeg forstår ikke helt den! Men han viser det no tydelig, ved at han ikke klarer å holde fingrene av fatet x)

Jeg er helt grå og har fått høre det opptil flere ganger både på jobb og av naboer. De spør om jeg er sjuk og sier: Ja jeg ser jo at du er helt hufsen og bleik.

#FøleSegSexy

Hahahaha da jeg gikk til jobb i dag så traff jeg på en kamerat som jeg ikke har snakket med på ett par uker. Jeg gikk der og var litt frustrert ettersom det absolutt ikke vil stoppe å snø. Følte meg ikke tipp topp for å si det sånn.

Han spør meg hvordan det går? Joda, svarer jeg. Det går bra.
Ja, du gløder sier han! WHAT?? Har aldri sett denne her berømte gløden på meg eller andre gravide før. Han vet ikke at jeg er gravid men jeg følte meg utrolig gjennomsiktig et lite øyeblikk der.

Flere glødere der ute? ;)
Så utrolig koselig! føler bare jeg ser sliten og dratt ut;)

Jeg var i dåp på søndag, og fikk høre at det glitrer i øynene mine, så de tippet at neste dåp ble ikke så lenge til.. Svarte bare Hehe...

Back
Topp