Ekstra fett på magen

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg er i uke 13 med nr 3 og ser jo at magen vokser.. Fra før av var magen min ikke trent og stram, men flat. Har aldri hatt noe særlig ekstra på magen. Nå er magen bare kvapsete og slapp. Det ser bare ut som jeg har lagt på meg mye. Noen flere? :( Jeg gleder meg til stor mage, men har problemer med å trives slik det er nå. Jeg vet det er verdt det.
 
Jupp! Hadde en meget morsom opplevelse på prøverommet her på lørdag. Skulle prøve en kjole til julebord[emoji23][emoji23][emoji23] fikk latterkrampe! Har heller aldri hatt noe spesielt med mage, men det jeg så i speilet.... nei guuudfader.. trusekanten som bordet seg inn over hele linja. Kjolen som såg ut som pølseskinn... nei det synet! Ler smått enda!!
fikk noen morsomme blikk, da jeg kom ut av prøverommet [emoji23][emoji23][emoji23] er 16+5 i dag.
 
Jepp. Jeg har muffins mage.... fleskete. Beskyttelse før harde magen kommer ;)
Jeg bryr meg ikke bare ting går bra og jeg får mirakel babyen min.
 
Ja... ser ikke bra ut! I tillegg ekstremt oppblåst! Føler meg så svæær :-(
 
Gravidmagen har så smått begynt å komme, men føler meg fortsatt tjukk. Har ikke helt flat mage fra før av, men er relativt tynn. Det lille ekstra fettlaget på magen, føles og ser plutselig enormt ut fordi det blir dyttet utover :( Prøver å venne meg til det.
 
Det er helt normalt at man bygger seg opp et ekstra fettlager når man er gravid [emoji6] Man skal ha litt ekstra å ta av når man skal amme, slik at ikke babyen skal lide dersom man ikke har tilgang på næring. Har jeg lest en plass [emoji16]
 
Samme her. Ser en antydning til babymage nå, men føler meg bare feit. Ene kollegaen min sa det så fint for et par uker siden « ja nå ser du bare feit ut, men kulen kommer snart» :hilarious:
 
Samme her. Føler meg bare feit, men ser antyding til mage.
 
Har det på helt samme måte som trådstarter. Har fått babymage men over og rundt ligger et xtra lag med deilig juleflesk[emoji23] Det stresser jeg ikke særlig over, det blir tidsnok stor babymage![emoji173]️
 
Samme her.. Skikkelig slapp og oppblåst mage for tiden.. Gleder meg stort til babykulen kommer, for akkurat slik magen er nå så går jeg kun med stooore gode hettegensere osv[emoji28][emoji85]
 
Hadde litt fra før og det er dytta utover ja!! Men ser jo på magen at den buler ut helt nede fra skambenet, det gjør den jo ikke til vanlig
 
Dette er andremann og jeg syntes magen er enorm i forhold til hvor langt jeg er på vei, typ skikkelig gravidmage. Men ser jo at det lett tyter ut på sidene og at jeg får skikkelig muffin-top når noe strammer, så har lagt på meg godt med flesk i tillegg :knegg:
Men jeg eter jo som en gris og da :porc :porc :porc
 
Jeg har definitivt lagt på meg fett, og i tillegg begynner jo magen å presses utover fra innsida så fettet tyter mer ut. Så i denne perioden av svarngerskapet føles det som mer ekstra fett enn det kanskje egentlig er, da! Haha, alt man skal slite med[emoji23] Jeg bryr meg fint lite, da!
 
Back
Topp