Ekstra bilstol.. Trenger tips..

Lady m/ Baby

Elsker forumet
Vi har to biler, en "hovedbil" og en til-og-fra jobb bil.

Å til minstemor på 1,5 år har vi kun en bilstol som står i "hoved" bilen vår. Så om en av oss kjører ungene i barnehagen og den andre henter så må vi bytte bl først.. Meget tungvindt[&:]

Noen som har tips om en god bakovervendt bilstol som man kan bruke som reservestol og IKKE koster 3000?

Britax Two Way Elite..
Kjempegod stol. Og på enten barnas hus eller babyshop får du den til fast lavpris (rett under 2000 kr)

Vi har den som hovedstol, kjempefornøyd [:)]

Britax Two Way Elite f.eks.. Vet ikkje om dem har den her, da. Dra no bare ned på Reflex å hør. Dem selg jo ingen bilstola som ikkje e sikker, så det e jo bare å se. 

Vi kjøpte Britax two way elite til ekstrastol. Utrolig lettvint å montere og hun sitter fint bakover i den (21 mnd)
 Siden vi ofte må ha hjelp til henting i barnehagen syntes vi det var verdt de pengene (ca 2000,-) for å slippe og ut og inn med hovedbilstolen mange ganger i uka.

ORIGINAL: Sicily

Britax Two Way Elite f.eks.. Vet ikkje om dem har den her, da. Dra no bare ned på Reflex å hør. Dem selg jo ingen bilstola som ikkje e sikker, så det e jo bare å se. 

Dæm har den ikke på reflex, dæm hadde den ihvertfall ikke i høst da vi va innom der å spurte etter den.

ORIGINAL: Rara

Vi kjøpte Britax two way elite til ekstrastol. Utrolig lettvint å montere og hun sitter fint bakover i den (21 mnd)
Siden vi ofte må ha hjelp til henting i barnehagen syntes vi det var verdt de pengene (ca 2000,-) for å slippe og ut og inn med hovedbilstolen mange ganger i uka.

Så bra! Vi ser etter ny bilstol til minsten, siden vi må ha nye stoler til gutta etter at bilen vår var med i en kollisjon. Har god erfaring med både Britax Multi-Tech og Acta Graco Cosmic Comfort, men ønsker nå også en stol som er enkel å bytte fra bil til bil (noe de andre ikke alltid er..).
Skal titte mer på Britax Two Way nå, har nemlig hørt mye bra om den. [:)]

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

hva med å levere bilstolen i barnehagen sammen med jenta? det gjør vi[:)]

E ikke et alternativ for meg siden jeg aldri har lært meg å feste bilstolen bakovervendt[8D]
[8D]
Både latskap og trygg sikkerhet som gjør at jeg ikke gidder det rett og slett..

ORIGINAL: Sicily

Trur æ må dra å kjike til helga.. Har kun handla bilstol der hos uvitne persona, så enda godt æ ha gjort hjemmeleksa mi før æ har dradd ditt (å vi har handla 4 bilstola der)

Back
Topp