ekspress over natt.. posten!

Hyssamaia!

Gift med forumet
Noen som har benyttet seg av dette før? hva koster det? er snakk om å sende et brev bare[8D]

Og noen som vet hvor lang tid det tar ca å sende noe fra drammen til sandnes? sendes det i morgen, kan jeg ha det på lørdag da?

du kan feks sende med buss.Da følger det med bussruta

ORIGINAL: GuttasMamma!

sende med buss? selv liksom, eller leverer det på posten så sender posten det med buss?[8|]

ORIGINAL: Hyssamaia!

ORIGINAL: GuttasMamma!

sende med buss? selv liksom, eller leverer det på posten så sender posten det med buss?[8|]

en person leverer pakken på bussen(pakkes inn og skriv på navn til avsender og navn til mottaker,tlf nr til begge to)
SÅ venter mottaker på bussen på avtalt busstopp og får pakken og betaler for pakkens reise(som regel litt under en bussbillett)

Veldig kjekt om man skal ha noe samme dag.[:)],

ORIGINAL: Lissyjane

Skal du sende brev til familyen om at du er trapped in Sandnes med Malin! og at du ikke har ID til å komme deg hjem[8D]

Ikke meningen å være stygg altså,håper ikke jeg trakker på en nerve nå[;)]

Fy faen ditt rævhål.. [8D] tenkte be pappa sende passet mitt oppover.. men spørs om jeg får det dagen etter.. om han sender det fra drammen i morgen

ORIGINAL: Hyssamaia!

Skal du sende brev til familyen om at du er trapped in Sandnes med Malin! og at du ikke har ID til å komme deg hjem[8D]

Ikke meningen å være stygg altså,håper ikke jeg trakker på en nerve nå[;)]

Fy faen ditt rævhål.. [8D] tenkte be pappa sende passet mitt oppover.. men spørs om jeg får det dagen etter.. om han sender det fra drammen i morgen

Hahahahahahahahahahahaha[:D][:D][:D] Ja jeg skjønner. Hvis han sender det før 1400 dagen før pleier det å være fremme dagen etter.

men går ikke posten 4? så det blir det samme om han sender det 8 på morran eller 15.55?[8D]

På psten sine sider ser det ut som du kan få pakken til kl 9.00 neste morgon, eller iallefall innen kl 16.00.
Prisen kjem an på kva sone du er i, men det finn du inne på posten.no. Blir nok 3-400kr.

ekspress over natten er framme dagen etter.

Er veldig dyrt over natt.. Jobber i post i butikk. Blir delt inn i soner. Husker ikke direkte hvor mye men alt fra 300-400kr.tror jeg... Har aldri sendt brev over natt, kun en pakke i ny og ne.. Vet at jeg har sendt noe av gårde til ca 500 kr.Men det var en pakke.. Men da må det gjøres før posten blir hentet. Men vanlig a post er som regel framme dagen etter om du sender det av gårde før kl. 16. Vet ikke åssen det er når man sender noe en fredag.. For arb.tiden til de i posten er kanskje anderledes da..

Hvis du skal sende det med ekspress over natt fra fredag til lørdag, må du sende det som ekspress over natt med utlevering lørdag hvis ikke blir den ikke utlevert før mandags morgen.
A-post skal i prinsippet utleveres dagen etter hvis ikke det skal sendes over veldig store avstander. mellom Drammen og Sandnes skal det gå over natten. men da må de ha den på terminalen før avgangen (husker ikke når den var)

Ligger vel litt i ordet vel...[8|]
Ekspress over natt...

men posten har mye ferie vikarer og vet at det har blitt rot.. ( har selv brukt lang tid på å få post) og blir passet ditt borte og du ikke har sendt det rekomandert eller som verdipost er ikke de ansvarlige!

Back
Topp