Eksotiske reiser

karro86

Andre møte med forumet
Hei. Vi vurderer en reise utenfor Europa i påsken. Er da ca 20 uker på vei. I disse zika-tider er vi litt skeptiske til hvor det er tryggest å dra. Sør-Amerika, Thailand og Afrika tror jeg utgår, men vurderer Maldivene/Mauritius. Kan ikke finne noen anbefalinger noe sted. Noen som har erfaringer med dette?

Hvis du inkluderer sporadiske tilfeller er det svært mange steder som er påvirket desverre. Er dritskummelt det der! Har sett mye på det da vi reiser kun eksotiske steder, og har prøvd å bli gravid en god stund, så det har vært et fokus hver gang vi ser på en tur. Nå har jeg rett og slett konkludert med at jeg ikke tør reise særlig lengre enn "her i nærheten" akkurat i denne "lille" perioden i livet hvor jeg er gravid, f.eks. kun Frankrike, Italia, Spania. Men nå når jeg ikke kan drikke vin (som jeg elsker) vil jeg egentlig ikke dra til disse vinlandene:p Så kanskje en tur til Amsterdam eller London nå i vår:p I sommer er jeg jo høygravid så da blir det ikke reising. Tenker heller kanskje en sånn eksotisk tur i permisjonen? :angel4

Sniker litt her! ;) vi endte opp med å reise til Japan mens jeg var gravid, all research jeg fant tydet på at d var et trygt og fint land å reise til, og vi var veldig fornøyd etterpå! :D

Back
Topp