ekser og sånn

Citti

Forumet er livet
Jeg fant ut nå at i mai (ja, det er lenge siden) så snakket jeg med eksen over meldinger på facebook. Og samtidig snakket han masse med sin eks.
Han HATEt hvis jeg snakket med noen jeg hadde vært sammen med. Uansett hvor lenge det var siden. Og han sa han ikke hadde kontakt med noen, men han har snakket en god del med henne. Vi var ikke sammen da, men likevel...? Eller hva mener dere? Jeg ble litt "rar" jeg... [&o]

Jeg har godt forhold til min eks, og det samme har samboeren. Stoler man på hverandre burde det ikke være noe problem.

Jeg stoler nok desverre ikke på han. Men med god grunn.. -desverre.

Men han snakker ikke med andre jenter noe særlig og vil ikke at jeg snakker med andre gutter - da tror han at jeg er interessert i dem. Derfor tenker jeg at siden han tenker sånn er han interessert i henne siden han snakker med henne. Han har snakket med flere, men aldri nevnt meg.

Skal ikke si så mye da for vi er jo ikke sammen, men han vil jo så gjerne bli det igjen og jeg sliter virkelig med å stole på han..
Han mener han har forandret seg og sånn, men vet ikke...

blæh... dette er vanskelig!!!![&o]

ORIGINAL: Susseline2

Skjønner dette er vanskelig ja[&o] Men du må ikke bli sammen med han før du virkelig ser at han har forandret seg, så du slipper samme helvete en gang til[&:]!!
Skjønner at du har sterke følelser for han....uff, kjærligheten er vanskelig[:o]

Sender deg en klem jeg[:)]

Skjønner dette er vanskelig ja[&o] Men du må ikke bli sammen med han før du virkelig ser at han har forandret seg, så du slipper samme helvete en gang til[&:]!!
Skjønner at du har sterke følelser for han....uff, kjærligheten er vanskelig[:o]

Signerer denne jeg [;)].

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Vanskelig å vite hva du bør gjøre[8|] Men vent til du stoler 110% på han, og vær sikker på at han virkelig har forandret seg[:)]

Vi snakket sammen igår og jeg fikk flettet inn om han hadde noe kontakt med noen av eksene (har vært litt tull imens vi var sammen, så han vet at jeg er redd for det..) eller noen andre jenter. Da svarte han nei, absolutt ikke! Men jeg vet jo at han prater med en jente nå! Ikke noe flørting, men likevel.. Og jeg spurte om han hadde hatt noe kontakt med en spesiell og da svarte han nei. Hun som han ar pratet en god del med.

Da jeg spurte om han var helt ærlig sa han at de hadde kanskje bare sagt hei, hvordan går det, men ikke noe mer..

Jeg tror kanskje han ikke vil si noe for han vet jeg blir sint/lei meg, men han må skjønne at han må være arlig!!

Vi skal jo kunne stole på hverandre! Og han må jo få prate med hvem han vil, men ikke skjule det ihvertfall!

ORIGINAL: babygirl81

Jeg har godt forhold til min eks, og det samme har samboeren. Stoler man på hverandre burde det ikke være noe problem.

Signerer denne. [:)] Bare at samboeren min har ikke kontakt med sin eks. Men han har et godt forhold til min, da! [:D]

Signerer denne også, jeg! [:)]

Back
Topp